En underlig fornemmelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
4 svar
2 synes godt om
7. august 2015

Hck

Profilbillede for Hck

Har det lidt underligt lige nu, min søde datter på 15 år, rejser i morgen et år til Holland som udvekslingsstudent, meget underlig fornemmelse at jeg, hvis det går efter planen ikke skal se hende igen før næste sommer. Puha

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2015

moaren

Hck skriver:

Har det lidt underligt lige nu, min søde datter på 15 år, rejser i morgen et år til Holland som udvekslingsstudent, meget underlig fornemmelse at jeg, hvis det går efter planen ikke skal se hende igen før næste sommer. Puha

Puha...ja det må være lidt mærkeligt.  Det bliver uden tvivl en kæmpe oplevelse for hende, men kan godt forstå hvis du har det underligt 

Anmeld Citér

7. august 2015

Carina:-)

Kan godt forstå du synes det er underligt.

Kan hun ikke komme hjem på ferie ? Holland er jo ikke så langt væk og tænker et år er længe for et barn på 15 at undvære sin familie 

Ja også  for jer at undvære hende :)

Anmeld Citér

7. august 2015

Hck

Profilbillede for Hck
Moaren skriver:

Puha...ja det må være lidt mærkeligt.  Det bliver uden tvivl en kæmpe oplevelse for hende, men kan godt forstå hvis du har det underligt 

tak ��

Anmeld Citér

7. august 2015

God-mor

Hck skriver:

Pyh, forstår godt du har en underlig følelse i kroppen. Samtidig med hun sikkert glæder sig helt vildt, og kommer til at få en stor oplevelse hun kan tage med videre i sin rygsæk, skal i forældre undvære hende så længe. Og hun skal undvære jer. Benhårdt.. Men det skal nok gå. Måske i kan besøge hende dernede i en ferie? Det tager jo ingen tid og er forholdsvis billigt. Så kan i også se med egne øjne hvad hun oplever :-) 

God tur til hende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.