Ingen appetit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
11 svar
2 synes godt om
7. august 2015

CharlotteT

Hej alle sammen! 

Jeg er små 6 uger henne, og har den sidste uges tid haft rigtig svært ved at spise noget! 

Jeg føler sult, men ligeså snart jeg får mad i munden, føler jeg mig mæt efter 5 bidder!  

Andre der har haft det sådan? Hvornår får jeg min appetit tilbage? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2015

Chellie

Hej alle sammen! 

Jeg er små 6 uger henne, og har den sidste uges tid haft rigtig svært ved at spise noget! 

Jeg føler sult, men ligeså snart jeg får mad i munden, føler jeg mig mæt efter 5 bidder!  

Andre der har haft det sådan? Hvornår får jeg min appetit tilbage? 

Du er i hvert fald ikke alene  jeg er 9 uger henne, og spiser bitte, bitte små portioner.. Til gengæld spiser jeg hver eller hver anden time, fordi jeg får kvalme, når jeg bliver sulten igen .. Mon ikke det bliver bedre, når 1 trimester er overstået? 

Anmeld Citér

7. august 2015

MorTilSnartFire <3

Jeg har haft det sådan siden jeg var 4-5 uger henne og det fortsætter. Jeg skal dog spise, ellers får jeg mere kvalme og bliver svimmel, så spiser også hver 3. tim ca. Jeg er 12+ i dag.

Det går forhåbentlig snart over

Anmeld Citér

7. august 2015

CharlotteT

Chellie skriver:

Du er i hvert fald ikke alene  jeg er 9 uger henne, og spiser bitte, bitte små portioner.. Til gengæld spiser jeg hver eller hver anden time, fordi jeg får kvalme, når jeg bliver sulten igen .. Mon ikke det bliver bedre, når 1 trimester er overstået? 

Ja lige præcis! Man bliver hurtig utilpas, hvis der går for længe imellem måltiderne...  

Men jeg krydser fingre for at det snart er overstået  

Anmeld Citér

7. august 2015

Chellie

CharlotteT skriver:

Ja lige præcis! Man bliver hurtig utilpas, hvis der går for længe imellem måltiderne...  

Men jeg krydser fingre for at det snart er overstået  

Altså, i virkeligheden er det jo en sundere måde at spise på, med lidt og tit. Så det er måske i virkeligheden kroppen, der kræver nogle bedre vaner end man ellers plejer at have? Min læge siger, det bliver bedre for de fleste, når man kommer forbi de første tolv uger, så må vi jo se 

Anmeld Citér

7. august 2015

CharlotteT

Chellie skriver:

Altså, i virkeligheden er det jo en sundere måde at spise på, med lidt og tit. Så det er måske i virkeligheden kroppen, der kræver nogle bedre vaner end man ellers plejer at have? Min læge siger, det bliver bedre for de fleste, når man kommer forbi de første tolv uger, så må vi jo se 

Ja, det har du ret i.. Og det er også meget bedre energi mæssigt at man får lidt hele dagen... Jeg skal bare vænne mig til at være mæt efter 4-5 bidder mad 

men jeg håber at det bliver anderledes efter 12 uger! Du har 3 igen, jeg har 5,5 

Anmeld Citér

7. august 2015

Chellie

CharlotteT skriver:

Ja, det har du ret i.. Og det er også meget bedre energi mæssigt at man får lidt hele dagen... Jeg skal bare vænne mig til at være mæt efter 4-5 bidder mad 

men jeg håber at det bliver anderledes efter 12 uger! Du har 3 igen, jeg har 5,5 

Hahaha ... Jeg synes godt nok, tre uger er lang tid lige nu..! Jeg GLÆDER mig til at kunne bevæge mig rundt uden at blive svimmel og utilpas! 

Anmeld Citér

7. august 2015

CharlotteT

Chellie skriver:

Hahaha ... Jeg synes godt nok, tre uger er lang tid lige nu..! Jeg GLÆDER mig til at kunne bevæge mig rundt uden at blive svimmel og utilpas! 

Ja! Ugerne føles meget lange synes jeg også! 

Har du meget kvalme og opkast eller? 

Jeg har været gravid en enkelt gang før, hvor jeg kastede op 20 gange om dagen! Jeg spiste ikke noget, og lå bare i sengen hele dagen... Det håber jeg virkelig ikke at jeg skal igennem igen 

Anmeld Citér

7. august 2015

CharlotteT

MorTilSnartFire <3 skriver:

Jeg har haft det sådan siden jeg var 4-5 uger henne og det fortsætter. Jeg skal dog spise, ellers får jeg mere kvalme og bliver svimmel, så spiser også hver 3. tim ca. Jeg er 12+ i dag.

Det går forhåbentlig snart over

Jeg skal også spise, ellers bliver det værre! Synes bare det er vildt at jeg kan spise så lidt og så være mæt :-) 

Men ja! Vi kan kun krydse fingre for at det bliver bedre 

Anmeld Citér

8. august 2015

Chellie

CharlotteT skriver:

Ja! Ugerne føles meget lange synes jeg også! 

Har du meget kvalme og opkast eller? 

Jeg har været gravid en enkelt gang før, hvor jeg kastede op 20 gange om dagen! Jeg spiste ikke noget, og lå bare i sengen hele dagen... Det håber jeg virkelig ikke at jeg skal igennem igen 

Jeg synes, jeg er sluppet meget billigt. Jeg har rigtig meget kvalme, men jeg har ikke kastet op endnu. Der skal generelt virkelig meget til at min krop kaster op, så hvis jeg er heldig, kan jeg nøjes med at føle optakten, men så bremse det ved at gøre, som kroppen beder om - typisk spise lidt, eller gå ind og lægge mig en times tid eller to (jeg har ferie). Det har virket indtil nu.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.