Hvad skal jeg gøre "ensomhed"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.902 visninger
25 svar
16 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. august 2015

Anonym trådstarter

Hej derude 

jeg har valgt at være anonym af hensyn til min kæreste.

min kæreste er sådan en sød fyr, typen alle kan snakke med og folk hurtig finder tryghed ved - altså kort og godt en rigtig behalig person. 

MEN han har ingen venner, ikke fordi han ikke vil men fordi han ikke kan finde nogen. 

Han er 34 år det gør så ondt mig, så sent som i dag sagde han, jeg vil ikke have mange venner, bare en, en enkelt ven 

føj det gør ondt på mig, ved ikke hvad jeg skal gøre for at hjælpe ham, jeg kan som kæreste slet ikke se hvorfor han ikke har en milliard venner. 

Hvad gør jeg? Støtter op om sport? Leder efter vennepar, eller noget helt andet? 

Der er frygteligt at se sin skønne kæreste der har så meget at give ikke at have nogen at give det til jeg vil så gerne hører ham kom hjem søndag morgen efter en fed bytur med gutterne, så gerne passe børn så han han hygge med gutterne, i stedet for det er mig han hører komme hjem, mig der har fede tøse aftener og ham der troligt passer børn for han skal aldrig noget

Det er langt og rodet, men jeg er bare så ked af det, håber i finder hovede og hale i det. Og kan komme med lidt input 

Og  skulle der sidde nogen ude i det midtjyske som mangler nogen at drikke en flaske vin med eller grille en god bøf, så skriv endelig! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2015

Flomse

Øv, er helt ked af, at vi bor så langt væk, for du lyder som den sødeste kæreste og din mand som den sødeste mand:-)

Håber I finder nogle at hygge med og din mand kan få lidt 'mandetid ' med

Anmeld Citér

7. august 2015

Anonym trådstarter

Abrazos skriver:

Øv, er helt ked af, at vi bor så langt væk, for du lyder som den sødeste kæreste og din mand som den sødeste mand:-)

Håber I finder nogle at hygge med og din mand kan få lidt 'mandetid ' med

Tak skal du have det var da trist vi er langt fra hinanden, vi er også tilflytter til Midtjylland 

jeg håber det virkelig også, alle fortjener en ven og det gør min kæreste i den grad også.. 

Anmeld Citér

7. august 2015

Anonym

Anonym skriver:

Tak skal du have det var da trist vi er langt fra hinanden, vi er også tilflytter til Midtjylland 

jeg håber det virkelig også, alle fortjener en ven og det gør min kæreste i den grad også.. 

Hej

Håber i bor i nærheden af Silkeborg  gør i det? 

Anmeld Citér

7. august 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej

Håber i bor i nærheden af Silkeborg  gør i det? 

Faktisk ikke langt og vi har bil 

vi bor i Herning  

Anmeld Citér

7. august 2015

Anonym

Anonym skriver:

Faktisk ikke langt og vi har bil 

vi bor i Herning  

Hvad interesserer han sig for? 

Anmeld Citér

7. august 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvad interesserer han sig for? 

Alt mulig 

håndboldt spillede han som yngre 

så han igang med at tabe sig (så træning) 

computere 

mounten bike 

øl og vin 

poker 

ellers er han sådan en meget alsidig type. 

Hvad med jer?  

Anmeld Citér

7. august 2015

Troldemommi

Anonym skriver:

Alt mulig 

håndboldt spillede han som yngre 

så han igang med at tabe sig (så træning) 

computere 

mounten bike 

øl og vin 

poker 

ellers er han sådan en meget alsidig type. 

Hvad med jer?  

De har virkelig mange af de samme interesser  

Anmeld Citér

7. august 2015

Troldemommi

Troldemommi skriver:

De har virkelig mange af de samme interesser  

Hov, der røg min anonymitet 

Anmeld Citér

7. august 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hej derude 

jeg har valgt at være anonym af hensyn til min kæreste.

min kæreste er sådan en sød fyr, typen alle kan snakke med og folk hurtig finder tryghed ved - altså kort og godt en rigtig behalig person. 

MEN han har ingen venner, ikke fordi han ikke vil men fordi han ikke kan finde nogen. 

Han er 34 år det gør så ondt mig, så sent som i dag sagde han, jeg vil ikke have mange venner, bare en, en enkelt ven 

føj det gør ondt på mig, ved ikke hvad jeg skal gøre for at hjælpe ham, jeg kan som kæreste slet ikke se hvorfor han ikke har en milliard venner. 

Hvad gør jeg? Støtter op om sport? Leder efter vennepar, eller noget helt andet? 

Der er frygteligt at se sin skønne kæreste der har så meget at give ikke at have nogen at give det til jeg vil så gerne hører ham kom hjem søndag morgen efter en fed bytur med gutterne, så gerne passe børn så han han hygge med gutterne, i stedet for det er mig han hører komme hjem, mig der har fede tøse aftener og ham der troligt passer børn for han skal aldrig noget

Det er langt og rodet, men jeg er bare så ked af det, håber i finder hovede og hale i det. Og kan komme med lidt input 

Og  skulle der sidde nogen ude i det midtjyske som mangler nogen at drikke en flaske vin med eller grille en god bøf, så skriv endelig! 

Øv det lyder ikke sjovt.. Jeg ved fra min mand at man virkelig for gode venskaber og mange aftener til at gå med sit fodboldhold! De laver også andre ting end at spille fodbold og tager en øl eller flere bagefter hvis det er i weekenden.. Han er 35 år.. Hvis der så er en fra fodboldholdet der spiller poker kan man jo spørge om de mangler en medspiller osv osv.. Ved fra min søster at det er så svært at få venner når man ikke bor i sin barndomsby..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.