Hej derude
jeg har valgt at være anonym af hensyn til min kæreste.
min kæreste er sådan en sød fyr, typen alle kan snakke med og folk hurtig finder tryghed ved - altså kort og godt en rigtig behalig person.
MEN han har ingen venner, ikke fordi han ikke vil men fordi han ikke kan finde nogen.
Han er 34 år det gør så ondt mig, så sent som i dag sagde han, jeg vil ikke have mange venner, bare en, en enkelt ven 
føj det gør ondt på mig, ved ikke hvad jeg skal gøre for at hjælpe ham, jeg kan som kæreste slet ikke se hvorfor han ikke har en milliard venner.
Hvad gør jeg? Støtter op om sport? Leder efter vennepar, eller noget helt andet?
Der er frygteligt at se sin skønne kæreste der har så meget at give ikke at have nogen at give det til
jeg vil så gerne hører ham kom hjem søndag morgen efter en fed bytur med gutterne, så gerne passe børn så han han hygge med gutterne, i stedet for det er mig han hører komme hjem, mig der har fede tøse aftener og ham der troligt passer børn for han skal aldrig noget 
Det er langt og rodet, men jeg er bare så ked af det, håber i finder hovede og hale i det. Og kan komme med lidt input
Og skulle der sidde nogen ude i det midtjyske som mangler nogen at drikke en flaske vin med eller grille en god bøf, så skriv endelig!
Anmeld
Citér