Hej.
Jeg forlod min mand under min graviditet og blev skilt efter vores barn blev født. Jeg har forældremyndigheden alene.
Jeg forlod ham pga. af hans dobbeltsidede komplet uforudsigelige natur. Den ene side var noget så kærlig og følsom men den anden side jaloux, kontrollerende og til tider endda voldelig og truende. Altså overhoved ikke det rigtige for en lille en at vokse op i, det ville jeg aldrig kunne leve med.
Det skal lige pointeres at han bor i udlandet, er fra udlandet og uden mulighed for at komme til DK, og jeg ikke har planer om at rejse nogle steder med vores barn for at se ham og vi ikke er i kontakt nu.
Men nu er der noget jeg tænker på. Det er trods alt hans barn og vores barns far. Jeg ved ikke har han ret til at få et lille Update en gang imellem over brev eller e-mail. Men jeg tænker bare det bliver besværligt når vores barn bliver ældre og ældre, hvis hun så har lyst til kontakt, skal de så snakke i telefon hvis hun har lyst til at være i kontakt med ham? Men er det for hårdt at han er der også alligevel uden for rækkevidde, for det er ikke en mulighed at ses, ihvertfald ikke før hun bliver voksen. Så er komplet ingen kontakt bedre? Synes bare det er hårdt. Og hvad siger man dog til ens barn, hvorfor far ikke er der, osv.
Anmeld
Citér