Min emmaljunga på classisk stel knirke og knager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.128 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. august 2015

Ellie79

Hej

Er der nogen der har erfaring med hvad man kan gøre eller hvad Babysam gør ved problemet. Den er 3 mdr. gammel og den knirker så den nærmest vækker min søn når han endelig falder i søvn i den. Vi har snakket med Babysam, de siger bare vi skal smøre den, og det er gjort og det virker overhoved ikke. Så har vi fået et nummet til en reparatør som vi kan ringe til i næste uge så kan det være han kan vejlede os igennem telefonen.

Synes simpelthen det er så ringe service når man alligevel har brugt 6000,- på en vogn.. 

Er der nogen der har fået et nyt stel med tiden, for er ret sikker på det ikke hjælper at smøre den, det er nærmest selve stellet der gir sig og knirker.. 

Anja 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2015

Troldemommi

AnjaB skriver:

Hej

Er der nogen der har erfaring med hvad man kan gøre eller hvad Babysam gør ved problemet. Den er 3 mdr. gammel og den knirker så den nærmest vækker min søn når han endelig falder i søvn i den. Vi har snakket med Babysam, de siger bare vi skal smøre den, og det er gjort og det virker overhoved ikke. Så har vi fået et nummet til en reparatør som vi kan ringe til i næste uge så kan det være han kan vejlede os igennem telefonen.

Synes simpelthen det er så ringe service når man alligevel har brugt 6000,- på en vogn.. 

Er der nogen der har fået et nyt stel med tiden, for er ret sikker på det ikke hjælper at smøre den, det er nærmest selve stellet der gir sig og knirker.. 

Anja 

Når den ikke er ældre ville jeg tage den med ind i babysam og kræve at de fikser den, alt andet er dårlig service 

Anmeld Citér

6. august 2015

Bak

AnjaB skriver:

Hej

Anja 

Vi har en Emmaljunga fra 2012 og den knirkede også frygteligt i starten. Så prøvede vi at smøre den med sådan spray-olie, der opløser rust og smører. Den virkede. Nu skal den smøres engang imellem, som man nu kan forvente at sådan en skal. 

Almindelig cykelolie i de der små flasker er ikke godt nok. 

Anmeld Citér

6. august 2015

Ellie79

Troldemommi skriver:

Når den ikke er ældre ville jeg tage den med ind i babysam og kræve at de fikser den, alt andet er dårlig service 

Ja, var derinde i dag men ham der skal høre knirkelyden var på ferie så de andre ansatte kunne intet gører og jeg stod med ked baby så jeg var nem at få ud af døren da jeg ikke gad diskuterer med dem. Kæresten må afsted uden baby så er man mere klar i hovedet..

Anmeld Citér

6. august 2015

Ellie79

Bak skriver:

Vi har en Emmaljunga fra 2012 og den knirkede også frygteligt i starten. Så prøvede vi at smøre den med sådan spray-olie, der opløser rust og smører. Den virkede. Nu skal den smøres engang imellem, som man nu kan forvente at sådan en skal. 

Almindelig cykelolie i de der små flasker er ikke godt nok. 

må lige hører hvad kæresten smurte den med var sådan noget på spray.. men ville være fantastisk hvis der var en vej ud af knirkeriet 

Anmeld Citér

6. august 2015

Troldemommi

AnjaB skriver:

Ja, var derinde i dag men ham der skal høre knirkelyden var på ferie så de andre ansatte kunne intet gører og jeg stod med ked baby så jeg var nem at få ud af døren da jeg ikke gad diskuterer med dem. Kæresten må afsted uden baby så er man mere klar i hovedet..

Sådan nogle klaphatte, bare bank i bordet og tag garantibeviset med derind 

Anmeld Citér

6. august 2015

2babygirls

AnjaB skriver:

Hej

Anja 

Vi havde en klap vogn og EmmalJunga bruger et specielt smøre middel som de ikke sælger ud af.

Prøv evt at købe Odder service kit. Det er i hjulet Det larmer, ikke?

Anmeld Citér

6. august 2015

Ellie79

2babygirls skriver:

Vi havde en klap vogn og EmmalJunga bruger et specielt smøre middel som de ikke sælger ud af.

Prøv evt at købe Odder service kit. Det er i hjulet Det larmer, ikke?

Uden at vide det 100% så synes jeg ikke det er hjulene, det virker mere som om det er selve stellet der gir sig og knager hver gang der sker en bevægelse og det gøre det jo tit i en barnevogn. Men lyder godt med en emmaljunga tryllemiddel hehe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.