Hvornår kom jeres symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. august 2015

Anonym trådstarter

Jeg er anden gangs gravid og 5+4 idag.. Jeg går bare og venter på nogle symptomer.. Har lidt mens murren, lidt ømme bryster.. Og så selvfølgelig udebleven mens og positive tests!  Og det er det! Kan ikke huske hvornår mine symptomer kom med min søn??? 

Hvornår startede jeres symptomer, både første men måske også anden gang..? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2015

Trine89

Det er ikke sikkert de kommer. 

Da jeg var gravid med min datter, havde jeg ingen symptomer overhovedet. det var faktisk rigtig dejligt og var slet ikke besværet på nogen måde. 

Det er jo forskelligt fra person til person. Og fra graviditet til graviditet

Anmeld Citér

6. august 2015

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

Det er ikke sikkert de kommer. 

Da jeg var gravid med min datter, havde jeg ingen symptomer overhovedet. det var faktisk rigtig dejligt og var slet ikke besværet på nogen måde. 

Det er jo forskelligt fra person til person. Og fra graviditet til graviditet

Tænker bare når jeg havde kvalme med min søn, så må det da komme igen...  Men ja, det kan da være du har ret.. 

Anmeld Citér

6. august 2015

Trine89

Anonym skriver:

Tænker bare når jeg havde kvalme med min søn, så må det da komme igen...  Men ja, det kan da være du har ret.. 

Nyd at der ikke er noget lige nu.  

Anmeld Citér

6. august 2015

gladmortilto

Denne gang fik jeg kvalme 6+1. Det er nogenlunde samme tidspunkt som med mine to andre graviditeter.

Anmeld Citér

6. august 2015

modesty

Anonym skriver:

Jeg er anden gangs gravid og 5+4 idag.. Jeg går bare og venter på nogle symptomer.. Har lidt mens murren, lidt ømme bryster.. Og så selvfølgelig udebleven mens og positive tests!  Og det er det! Kan ikke huske hvornår mine symptomer kom med min søn??? 

Hvornår startede jeres symptomer, både første men måske også anden gang..? 

Omkring uge 7.

Anmeld Citér

7. august 2015

Chellie

Jeg var 6+ før jeg begyndte at mærke andet end murren og træthed, og først i 7+ kom kvalmen for alvor. Men det kan jo være, du er heldig at slippe helt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.