Lys i vitrine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. august 2015

Spirrevip

Hej tøser. 

Manden har lige fundet en fancy hængevitrine, som han selvfølgelig også har købt. Der er desværre bare ikke lys i den, det kan jeg ellers gode lide. Er der én herinde med nogle gode idéer til hvordan man kan proppe lys i den? Helst ikke noget der koster en bondegård 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2015

Mimic

Hej tøser. 

Manden har lige fundet en fancy hængevitrine, som han selvfølgelig også har købt. Der er desværre bare ikke lys i den, det kan jeg ellers gode lide. Er der én herinde med nogle gode idéer til hvordan man kan proppe lys i den? Helst ikke noget der koster en bondegård 

dem her har vi brugt mange steder

de giver et ok lys

https://ledsale.dk/led-strips.html?gclid=CjwKEAjwi4yuBRDX_vq07YyF7l8SJAAhm0rpM5BL9w1TdZVaUN4txa5ZJ1ECpvfs-71B1WK9Q7_JvBoCIufw_wcB

Husk: jo højere Lumen des bedre lysstyrke

Anmeld Citér

6. august 2015

Jn81

Spirrevip skriver:

Hej tøser. 

Kan du ikke købe sådan en "strimmel" lys i IKEA... Det har vi under vores vitrine skabe og de lyser fint i køkkenet... 

Anmeld Citér

6. august 2015

Spirrevip

Mimic skriver:

dem her har vi brugt mange steder

de giver et ok lys

https://ledsale.dk/led-strips.html?gclid=CjwKEAjwi4yuBRDX_vq07YyF7l8SJAAhm0rpM5BL9w1TdZVaUN4txa5ZJ1ECpvfs-71B1WK9Q7_JvBoCIufw_wcB

Husk: jo højere Lumen des bedre lysstyrke

Er det ikke grimt at man kan se båndet inde i skabet? 

Anmeld Citér

6. august 2015

Mimic

Spirrevip skriver:

Er det ikke grimt at man kan se båndet inde i skabet? 

vores sad bag i skabet, så det ikke var så tydeligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.