Min mand skal i forbindelse med fastsættelse af samvær, til en forældresamarbejds-samtale på forvaltningen inden længe. Det er en samtale for at se om parterne kan komme til enighed om samvær, eller om de bliver nødt til at gå rettens vej.
I brevet vi har fået, står der at man er velkommen til at tage en bisidder med, hvis man føler behov for det.
Min mand vil gerne komme så åben for kommunikation som muligt, og ønsker ikke umiddelbart at have hverken advokat eller sådan med - han mener at det kan se ud som om man ikke har tænkt sig at samarbejde fra start af.
Vi VED det bliver en kamp, og vi er næsten 100% sikker på at det ryger videre i retten, da min mand ikke er villig til at gå ned i samvær med sine børn, som exkonen ønsker og har bedt om.
Så jer, som har været afsted før - har i haft en bisidder med? Og hvem var det? Er det godt eller skidt at have en med? Hvad ville i foreslå?
Vi ved ikke om hans exkone har tænkt sig at komme alene, eller have en med - eller om det har nogen betydning for min mand. Udover så er vi også ret sikre på, at det ikke er noget hun har tænkt sig at informere os om.
Anmeld
Citér