Ja sådan føler jeg det lige nu
jeg ved godt, at det er totalt fjollet og bare er hormoner, da jeg har få uger til termin, men føler virkelig at jeg jager en splittet familie fra hus og hjem
vi bor i en by, med ca 40.000 indbyggere. Vi har netop købt nyt hus, ude i nærheden af svigerfamilien og de kender mange derude
det har både været godt og skidt, da vi fik en masse insiderinfo, om familien i drømmehuset. Vi prøvede at være meget fair omkring handlen osv. Netop af samme årsag
familien viser sig at have større børn, teenagere og på vej hjemmefra. Grunden til flytning er at de skal skilles efter mange års ægteskab (har haft sølvbryllup)
Nu flytter faren så ca 70 km væk pga arbejde, og moren i lejlighed i området, med yngste og resten flytter hjemmefra
jeg ved godt at det hele skete uanset, men er så ked af det indeni, over at familien splittes og vi nu tager deres hjem og trygheds base
har så ondt af familien og at de nu splittes. Føler vi jager dem på porten, og har haft dem i mine tanker. Ønsker bare alt det bedste for den familie og især børnene
jeg glæder mig også til at flytte, og de muligheder det giver vores familie, men håber at de triste tanker og empatien får lov at fylde mindre, efter fødslen, for kan jo godt se det er fjollet, men det hjælper desværre bare ikke på de følelser jeg får indeni, når jeg tænker på huset og familien som nu skal splittes
Anmeld
Citér