Eksperthjælp: Er det menstruation eller er jeg gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
0 svar
0 synes godt om
5. august 2015

Lisbeth Jess

Hej

Jeg er død forvirret . Kæresten og jeg prøver at blive gravide men synes der sker mærkelige ting i den her cyklus. Jeg havde forventet mens dag i lørdags d. 1 august..
Lige siden jeg var 13 har min cyklus været mega stabil og selv da jeg gik ned med stress for et par år siden kom den på klokkeslettet.. Har altid fået min mens ved første toiletbesøg om morgenen.. den har ALDRIG slået fejl! Selv da jeg forrige vinter stoppede med p'pillerne pga noget forsøg med min migræne, kom min mens helt normalt -Hvor vildt det så end lyder! og så plejer jeg at bløde meget meget kraftigt de første 2-3 døgn.. skal altså skifte tampon normalt hver 2-3 time.
MEN altså . forventet mens i lørdags d.1 august. Om fredagen d 31 juli fik jeg en smule brunligt udflåd.. Dette forttsatte om lørdagen - stadig svagt. fortsatte om søndagen.. Søndag aften fik jeg en lille blødning sammen med brunligt udflåd. Jeg får normalt mens smerter i mave og læn aftenen inden jeg får min mens. her i søndags fik jeg smerterne 15-20 minutter før blødningen kom.. Alle dage siden søndag har jeg måske i gennemsnit blødt max en tampon i døgnet.. og det er jo absolut ingenting? - i forhold til min normale mens..
I ugen op til mens havde jeg mange psykiske graviditetstegn såsom ekstrem træthed, humørsvingninger, glemsomhed og var meget overfølsom.. det var faktisk kæresten der gjorde mig obs på dette... Har haft en pletblødning ca en uge efter ÆL..

Sidst jeg testede i lørdags d. 1 august på forventet mens dag var den negativ.. og da jeg begyndte at bløde søndag tænkte jeg at det nok bare var min mens og har derfor ikke testet siden.. men når jeg tænker over hvordan den er kommet og hvordan den er forløbet så bliver jeg altså en anelse forvirret..

Hvad tænker du?

På forhånd tak
Sarah Straten

Lisbeths svar

Hej Sarah !

forstår du er forvirret. det har ikke været din sædvanlige regelmæssige menstruation som altid er kommet.

Derimod har der været en smule blødning og også udflod. du har haft forskellige symptomer som kan ligne graviditets symptomer.

Testen er negativ og hvad sker nu?

Jeg kan ikke vide det, alligevel tænker jeg du har haft menstruation,   selvom den var anderledes.

jeg håber, jeg tager fejl ,og du tester positiv om en uges tid. Det kan være, der sker så meget i din krop, så du tør teste igen.

Held og lykke med det hele.

Varme hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.