Mega oppustet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. august 2015

Miss LT

Hej piger

Jeg aner ikke om jeg er gravid i den her runde eller ej, men har det i hvert fald utrolig mærkeligt i min krop, så måske der er gevinst

Jeg testede da jeg var 3+4 og der var den negativ og vil i dag være ca 4+1 hvis jeg er gravid.

Men det der er underligt i den her runde er at, jeg simpelthen er så oppustet den her omgang! jeg er slet ikke overvægtig, så det er meget tydeligt. Jeg ligner en kæmpe ballon på maven og det er især slemt om aften og flere er begyndt at kigge på min mave, ikke sjovt når man ikk ved om der er baby på vej ! Det er faktisk så slemt, at det er ubehageligt at sidde ned! Føler min mave klemmer sammen om min tarm  Lyder fjollet det ved jeg godt, men kan ikk beskrive det anderledes!

Jeg spiser og drikker som jeg plejer, og har aldrig prøvet at være oppustet op til menstruation, så er lidt nysgerrig efter om det er en positiv ting, eller om det bare er tilfældigt

Er der nogen andre, der har prøvet at være oppustet så tidligt og så stået med en positiv test? Så man kan se det som et graviditetssymptom? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2015

julielind

Mit første graviditetstegn var oppustethed. Det startede nogle dage før jeg tog en test. Da jeg så ramte dagen hvor jeg kunne teste var den meget positiv og er idag 25+2.

Så synes du skal tage endnu en test og se om den ikke bliver positiv

Krydser fingre for dig!

Anmeld Citér

7. august 2015

Miss LT

Har taget en her til morges og den var bragende negativ. Ikke så meget som skyggen af en ekstra streg 

så selvom min menstruation ikke er kommet endnu, så tror jeg desværre den er på vej, har nemlig fået kraftige menstruations smerter. Øv øv øv

Anmeld Citér

7. august 2015

ErDuHerIkkeSnart

Miss LT skriver:

Hej piger

Jeg aner ikke om jeg er gravid i den her runde eller ej, men har det i hvert fald utrolig mærkeligt i min krop, så måske der er gevinst

Jeg testede da jeg var 3+4 og der var den negativ og vil i dag være ca 4+1 hvis jeg er gravid.

Men det der er underligt i den her runde er at, jeg simpelthen er så oppustet den her omgang! jeg er slet ikke overvægtig, så det er meget tydeligt. Jeg ligner en kæmpe ballon på maven og det er især slemt om aften og flere er begyndt at kigge på min mave, ikke sjovt når man ikk ved om der er baby på vej ! Det er faktisk så slemt, at det er ubehageligt at sidde ned! Føler min mave klemmer sammen om min tarm  Lyder fjollet det ved jeg godt, men kan ikk beskrive det anderledes!

Jeg spiser og drikker som jeg plejer, og har aldrig prøvet at være oppustet op til menstruation, så er lidt nysgerrig efter om det er en positiv ting, eller om det bare er tilfældigt

Er der nogen andre, der har prøvet at være oppustet så tidligt og så stået med en positiv test? Så man kan se det som et graviditetssymptom? 

Har du været hormonstimuleret? Mit første tegn på en graviditet efter IVF-behandling var nemlig milde tegn på overstimulering - herunder voldsom oppustethed. Det var frygteligt at gå rundt med "gravid-mave", når nu jeg ikke anede om jeg var købt eller solgt...

Anmeld Citér

7. august 2015

Miss LT

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Har du været hormonstimuleret? Mit første tegn på en graviditet efter IVF-behandling var nemlig milde tegn på overstimulering - herunder voldsom oppustethed. Det var frygteligt at gå rundt med "gravid-mave", når nu jeg ikke anede om jeg var købt eller solgt...

Nej, vi er ikke i behandling. Vi skal dog til lægen her om to uger for at blive tjekket om alt er som det skal være. Vi har nu prøvet i lidt over et år uden held .

Har bare haft det så underligt i den her omgang, så havde håbet det måske betød at der var gevinst. Men eftersom min mave ligger an til den helt store menstruation, så har jeg opgivet håbet i den her omgang og prøver at finde glæden og positive tanker frem til næste omgang, men det er godtnok svært!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.