Men... Hvad så???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. august 2015

Aliceinwonderland

Hej damer! 

Min kæreste og jeg prøvede at ramme æl i sidste cyklus, jeg ved dog ikke om vi ramte for æl testen viste kun svag positiv. Men nu er jeg gået 12 dage over forventet mens og ingen tegn på den er på vej. Har testet 3 gange, senest i forgårs, alle 3 bragende negativ :-(  nu var jeg så nede og snakke med lægen om det i dag fordi jeg frygtede min udeblevne mens havde noget at gøre med nogle mave problemer jeg har pt. Det var det så ikke. Han var sikker på jeg er gravid, men han spurgte ikke ind til symptomer eller tog en test. Så jeg ved ikke rigtig om jeg tør håbe? 

Hjælp! Skal jeg bevare håbet eller bare opgive?   

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2015

Aliceinwonderland

Anmeld Citér

5. august 2015

L-Mortil3

Aliceinwonderland skriver:

Hvis du er 12 dage over og tester negativ, så tror jeg desværre ikke du er gravid. 

Anmeld Citér

5. august 2015

Kløver

Er din cyklus stabil eller ?  En æl test er ikke næsten positiv enten er den positiv eller er den negativ. Min tanke er at er din cyklus lidt ustabil eller du for nyligt har været på p-piller eller sndet prævention, kan muligheden være at din æl er skubbet  

Anmeld Citér

5. august 2015

fo82

Hej damer! 

Min kæreste og jeg prøvede at ramme æl i sidste cyklus, jeg ved dog ikke om vi ramte for æl testen viste kun svag positiv. Men nu er jeg gået 12 dage over forventet mens og ingen tegn på den er på vej. Har testet 3 gange, senest i forgårs, alle 3 bragende negativ :-(  nu var jeg så nede og snakke med lægen om det i dag fordi jeg frygtede min udeblevne mens havde noget at gøre med nogle mave problemer jeg har pt. Det var det så ikke. Han var sikker på jeg er gravid, men han spurgte ikke ind til symptomer eller tog en test. Så jeg ved ikke rigtig om jeg tør håbe? 

Hjælp! Skal jeg bevare håbet eller bare opgive?   

En æl test kan ikke vise svag positiv. Den skal være mindst lige så farvet eller med mere farve end kontrolstregen for at være positiv. Er teststregen svagere end kontrolstregen er den negativ...

hvis du tester negativ 12 dage efter forventet mens, ville jeg tage kontakt til lægen igen...

Anmeld Citér

6. august 2015

Aliceinwonderland

Årgangs Mor skriver:

Er din cyklus stabil eller ?  En æl test er ikke næsten positiv enten er den positiv eller er den negativ. Min tanke er at er din cyklus lidt ustabil eller du for nyligt har været på p-piller eller sndet prævention, kan muligheden være at din æl er skubbet  

Jeg har ikke været på nogen form for prævention i snart 2 år :-) 

Jeg kan altid sætte tid og dato på min mens, den har altid været stabil :-)

Anmeld Citér

6. august 2015

Skouboe

Jeg ville nok ikke få håbet for højt op. En negativ test så lang tid efter mens, betyder som regel at du ikke er gravid...

... Når det så er sagt så testede jeg negativ i mere end 3 uger efter min mens, og det endte med en dejlig datter på nu 6½.

Anmeld Citér

6. august 2015

Kløver

Jeg har ikke været på nogen form for prævention i snart 2 år :-) 

Jeg kan altid sætte tid og dato på min mens, den har altid været stabil :-)

Hvis ikke æl har skubbet sog er mit bud enten at du er en af de få som tester sent eller at du nok mere sandsynligt har hoppet en cyklus over 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.