Har i oplevet det? Høj puls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.753 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. august 2015

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i 33 uge, og for 3 uger siden fik jeg det pludseligt rigtigt skidt og faldte om..  Jeg ringede selvfølgelig ind til fødegangen og de undersøgte mig men fandt intet?  Jeg får det så tit virkelig skidt og får hovedpine og bliver generelt bare utilpas?  Jeg har så lånt min fars blodtryksmåler og har opdaget at min puls er på 119 hver gang at jeg får det skidt? 

Er der nogle der har prøvet det? 

Jeg føler at jeg er alt for pivet og vil ikke ringe til fødegangen eller jordemoren hele tiden, så ville høre om nogle har erfaring med det?

Det skal lige siges at jeg mærker baby helt fint hver eneste dag så hun har det skønt  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2015

lenemor77

Hvordan er dit blodtryk? 

Min puls steg over hastigt da jeg var gravid. Var indlagt ad flere omgange med SSF og en enkelt gang - midt om natten - steg min puls til 170... Ikke en behagelig måde at blive vækket på. 

Anmeld Citér

5. august 2015

Anonym trådstarter

lenemor77 skriver:

Hvordan er dit blodtryk? 

Min puls steg over hastigt da jeg var gravid. Var indlagt ad flere omgange med SSF og en enkelt gang - midt om natten - steg min puls til 170... Ikke en behagelig måde at blive vækket på. 

Selve mit blodtryk er nærmest perfekt,120/80  

Jeg har også prøvet at vågne ved at min puls bare pludseligt steg?

De tjekkede jo alt på hospitalet sidst pga jeg faldt om, så tænker at der ikke er noget alvorligt galt, men synes at det er mærkeligt?  

Anmeld Citér

6. august 2015

Mami

At få høj puls er helt normsalt når man er stresset, nervøs eller bange det samme ved fysisk ubehag 

så længe der ikke er noget med blodtrykket ville jeg ikke være nervøs 

Anmeld Citér

6. august 2015

Anonym trådstarter

Mami skriver:

At få høj puls er helt normsalt når man er stresset, nervøs eller bange det samme ved fysisk ubehag 

så længe der ikke er noget med blodtrykket ville jeg ikke være nervøs 

Jeg er ingen af delene, jeg ligger som regel og slapper helt af og hygger mig når det sker :p 

Men jeg vil prøve ikke at tænke over det så!

Anmeld Citér

6. august 2015

DortheL

Det oplevede jeg mange gange i min anden graviditet. Fik det pludselig dårligt: kvalme, frygtelig varmt og kunne mærke, hvordan min puls steg. Fik af vide, at det var helt normalt. 

Anmeld Citér

6. august 2015

Anonym trådstarter

DortheL skriver:

Det oplevede jeg mange gange i min anden graviditet. Fik det pludselig dårligt: kvalme, frygtelig varmt og kunne mærke, hvordan min puls steg. Fik af vide, at det var helt normalt. 

Ens krop er bare helt mærkelig!  

Men så skal jeg da ikke være bekymret

Tak!

Anmeld Citér

6. august 2015

Mami

Anonym skriver:

Jeg er ingen af delene, jeg ligger som regel og slapper helt af og hygger mig når det sker :p 

Men jeg vil prøve ikke at tænke over det så!

Du får da et fysisk ildebefindende? det kan også give høj puls 

Anmeld Citér

6. august 2015

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Fik det to gange på et par dage, men ikke de sidstw par uger, får det bare dårligt og får hovedpine, og mærkede så min puls var helt vildt høj  

Men hvis det hverken er farligt får bebs eller jeg er det ingen problemer

Anmeld Citér

6. august 2015

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Fik det to gange på et par dage, men ikke de sidstw par uger, får det bare dårligt og får hovedpine, og mærkede så min puls var helt vildt høj  

Men hvis det hverken er farligt får bebs eller jeg er det ingen problemer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.