Jeg har ingen veninder jeg vil dele det her med, så det er godt man har jer!
På forhånd, orker jeg ingen dømmende eller stødende kommentar, jeg er godt klar over, at det er forkert!
Jeg har fået følelser, for en anden end min kæreste. 
Og det er ikke det værste. Han er en rigtig god fælles ven.
Forstil jer, den lækreste håndværker. Jep, det taler for sig selv
Han har selv en kæreste også. Men ved ikke om de har det så godt. Selvom det ikke har noget at sige..
Han arbejder meget, og skulle for et par mdr. siden til udlandet for at arbejde. Jeg skrev til ham, for at spørge ind til hans job, rejsen osv. Helt uskyldigt. Og så fandt vi hurtigt glæde i at skrive med hinanden. Det skal lige nævnes, at der aldrig har været mere end venskab mellem os.
Lige siden har vi skrevet sammen dagligt. Han skriver maaaange søde ting til mig, skriver hvad han ville ønske at han kunne gøre ved mig osv. Og jeg er faldet totalt i med begge ben! Bare ved at skrive om ham nu, har jeg sommerfuglepark i maven 
Min kæreste og jeg, har været sammen i snart 7år. Vi har to børn sammen på 2år.
Vores forhold har det sidste år, ikke gået så godt som det skulle. Mine følelser, for ham, for 'kernefamilien' og for at blive sammen, blevet mindre og mindre.
Jeg er træt, træt TRÆT! Min kæreste er desværre den type, som ikke hjælper til inden for hjemmets fire væge. Jeg kan ikke huske sidst at han hjalp med noget som helst, der hedder oprydning, rengørring, madlavning, vasketøj, opvask.. Osv.
Jeg må få min mor eller søster til at komme og hjælpe mig, så vores hjem ikke ligner 2. verdenskrig
Det er pinligt..
Vi skændes og er uenige dagligt. Vores sexliv er ved at gå helt i stå. Det er nok 1-2 gange om måneden nu, hvor vi 'plejer' at gøre det flere gange om ugen.
ved simpelthen ikke hvor længe jeg kan blive ved med at leve som jeg gør. Jeg har brug for mere! Og jeg har brug for luft.
Jeg er på den anden side, også bare bange for at smide det væk jeg har. Jeg mener, han er jo far til mine børn, vi bor fint til leje, har hund og bil sammen. Der er så mange ting.
Og han føler at vi har det rigtig godt sammen
Ved ikke hvordan han kan være så blind. Har prøvet at tage denne 'snak' med han i flere mdr. nu. Men uden at komme videre til noget der minder om svar eller en løsning..
WHAT TO DOO???