Rørmaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. august 2015

debbie19

prøver lige igen da jeg ikke fik svar på mine sidste spørgsmål i min gamle tråd.. 

har lige et spørgsmål som undre mig meget.. venter jo på den billige bocsh jeg købt hos elgiganten  Bosch køkkenmaskine MUM48R1 jeg er i tvivl om jeg skal få den byttet når den kommer for kan nu læse folk siger den er skrammel pga lave watt.. men så sad jeg og søgte på bedst i test rørmaskiner og så finder jeg denne  http://www.whiteaway.com/product/bjorn-teddy-kokkenmaskine-rod/?utm_source=affiliate&utm_medium=tekstlink den koster næsten 7000 kr men har samme watt? så nu forstår jeg ikke hvad man skal kigge efter når man gerne vil købe en som kan bage grov dej hjææælp mig jeg bytter den bocsh vis det er i siger mig hvad jeg skal kigge efter dog har jeg max 1000 kr til en køkkenmaskine men fandt en linea på cooop som har 1000 watt til 769 kr på tilbud fra 1299.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2015

Mami

Jeg har den fra boch og den virker! jeg bager kun fuldkorn og groft brød og den klarer jobbet hver gang uanset mængder af kerner

Anmeld Citér

5. august 2015

quindelist

debbie19 skriver:

prøver lige igen da jeg ikke fik svar på mine sidste spørgsmål i min gamle tråd.. 

har lige et spørgsmål som undre mig meget.. venter jo på den billige bocsh jeg købt hos elgiganten  Bosch køkkenmaskine MUM48R1 jeg er i tvivl om jeg skal få den byttet når den kommer for kan nu læse folk siger den er skrammel pga lave watt.. men så sad jeg og søgte på bedst i test rørmaskiner og så finder jeg denne  http://www.whiteaway.com/product/bjorn-teddy-kokkenmaskine-rod/?utm_source=affiliate&utm_medium=tekstlink den koster næsten 7000 kr men har samme watt? så nu forstår jeg ikke hvad man skal kigge efter når man gerne vil købe en som kan bage grov dej hjææælp mig jeg bytter den bocsh vis det er i siger mig hvad jeg skal kigge efter dog har jeg max 1000 kr til en køkkenmaskine men fandt en linea på cooop som har 1000 watt til 769 kr på tilbud fra 1299.. 

Som jeg også skrev i den anden tråd har jeg en som ligner den fra Bosch -den er over 10 år gammel og fungerer upåklageligt (bager havregrynsboller næsten hver dag)

Anmeld Citér

5. august 2015

debbie19

Mami skriver:

Jeg har den fra boch og den virker! jeg bager kun fuldkorn og groft brød og den klarer jobbet hver gang uanset mængder af kerner

hvad er mærket?

Anmeld Citér

5. august 2015

debbie19

jeg forstår bare ikke  helt hvordan man ved om den er god eller ej når de dyre maskiner også kun har lav  watt og nogle til 2 tusind fås helt op til 1800 watt mens andre til 7000 kr kun har 500 watt 

Anmeld Citér

5. august 2015

Mami

quindelist skriver:

Som jeg også skrev i den anden tråd har jeg en som ligner den fra Bosch -den er over 10 år gammel og fungerer upåklageligt (bager havregrynsboller næsten hver dag)

Bocsh kan ikke huske model

Anmeld Citér

5. august 2015

debbie19

vælger at beholde den så må den brænde sammen synes det en jungle at finde ud af hvad der er godt og ikke godt 

Anmeld Citér

5. august 2015

Fremad

Hvis den er over 1000 w er indmaden i den ofte lavet i bedre og mere holdbart materiale...

Dem under 1000 w er ofte lavet af plastik.... Jo højere w jo større ydeevne.... Lad os sige en med 10 w evt kun kan holde til at piske fløde, uden den brænder sammen... Hvor den på 1000 så kan meget mere, og plastisk dele knækker nemmere end metal ved modstand.... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.