Kontrol igen igen, fordi jeg ikke har det godt!!U

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.366 visninger
13 svar
5 synes godt om
5. august 2015

LBK

øv hvor er det træls altså. Er i dag 37+4 og jeg har det skidt skidt skidt. Det startede for 14 dage siden med hovedpine, svimmelhed og pletter på øjnene. Jeg fløj ind og ud af fødegangen til kontrol for SSF men intet var der.

jeg har det stadig super elendigt og ringede til JM i går og fik en tid hos min egen JM i dag(som har haft ferie imens alt dette stod på)

mine synsforstyrrelser er blevet værre, jeg har (næsten) konstant trykken for brystet og mine fødder og hænder er følelsesløse af væske. Jeg er simpelthen ved at gå ud af mit snart knapt så gode skin.

de mente det symptomerne kunne skyldes stress men VAR på ingen måder stresset, men de sagde at min krop kunne være det.

hvis der er noget der gør mig stresset nu er det alle de symptomer der bliver værre og værre .

WHAT TO DO. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre eller sige til min JM for jeg føler mig som en komplet idiot. 

Suk suk suk. 

Men glæder mig nu til át blive tjekket. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2015

Klumpe-dumpe

LBK skriver:

øv hvor er det træls altså. Er i dag 37+4 og jeg har det skidt skidt skidt. Det startede for 14 dage siden med hovedpine, svimmelhed og pletter på øjnene. Jeg fløj ind og ud af fødegangen til kontrol for SSF men intet var der.

jeg har det stadig super elendigt og ringede til JM i går og fik en tid hos min egen JM i dag(som har haft ferie imens alt dette stod på)

mine synsforstyrrelser er blevet værre, jeg har (næsten) konstant trykken for brystet og mine fødder og hænder er følelsesløse af væske. Jeg er simpelthen ved at gå ud af mit snart knapt så gode skin.

de mente det symptomerne kunne skyldes stress men VAR på ingen måder stresset, men de sagde at min krop kunne være det.

hvis der er noget der gør mig stresset nu er det alle de symptomer der bliver værre og værre .

WHAT TO DO. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre eller sige til min JM for jeg føler mig som en komplet idiot. 

Suk suk suk. 

Men glæder mig nu til át blive tjekket. 

Det lyder godt nok ubehageligt :( 

håber du får en god behandling hos Jm og bliver sendt videre til en kompetent læge.

ja man

må vel håbe du bliver sat igang nu du har passeret uge 37. 

Jeg ønsker dig i hvert fald alt det bedste 

Anmeld Citér

5. august 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes at det er rigtig godt at du bliver tjekket igen. 

Krydser finger for at alt er som det ska være! Vh stine

Anmeld Citér

5. august 2015

LBK

Klumpe-dumpe skriver:

Det lyder godt nok ubehageligt :( 

håber du får en god behandling hos Jm og bliver sendt videre til en kompetent læge.

ja man

må vel håbe du bliver sat igang nu du har passeret uge 37. 

Jeg ønsker dig i hvert fald alt det bedste 

Jeg har nu gudskelov fået god behandling hver gang men uden konklusioner. Hvis de bare sagde til mig at det var okay at gå rundt med synsforstyrrelser og trykken for brystet som er det, der generer mig Mest så gjorde jeg det. Men de siger ingenting

det er 3. Gang jeg er gravid aå har prøvet det før selvom der ikke er to graviditeter der er ens, og kan måske at det her ikke er normalt 

Anmeld Citér

5. august 2015

LBK

StineW79 skriver:

Syntes at det er rigtig godt at du bliver tjekket igen. 

Krydser finger for at alt er som det ska være! Vh stine

Tak

Anmeld Citér

5. august 2015

Klumpe-dumpe

LBK skriver:

Jeg har nu gudskelov fået god behandling hver gang men uden konklusioner. Hvis de bare sagde til mig at det var okay at gå rundt med synsforstyrrelser og trykken for brystet som er det, der generer mig Mest så gjorde jeg det. Men de siger ingenting

det er 3. Gang jeg er gravid aå har prøvet det før selvom der ikke er to graviditeter der er ens, og kan måske at det her ikke er normalt 

Men det er jo netop ikke ok at gå sådan rundt, i min optik.... 

Anmeld Citér

5. august 2015

alenemor42

Bliv ved at ringe til fødegangen, det er sgi ikke ok at du har det så skidt. Der sker intet ved lille fis kommer ud nu.

Jeg fik ondt i mine nyrer og var inde et par gange hvor de også sendte mig hjem igen. Til sidst fik jeg nok fir jeg havde så ondt at jeg kontakter fg 2 dage i streg og så giver lægen sig og jeg bliver sat igang. Jeg havde nemlig sukker i urinen pga mine nyrer.

De vælger at tage vandet og puf ... så var smerten ved nyren væk.

Bliv ved og hold fast i at det ikke er i orden at have det så skidt

Anmeld Citér

5. august 2015

LBK

Nu er jeg da havnet til yderligere kontrol på fødegangen så må vi se

Anmeld Citér

5. august 2015

LBK

OPDATE: 

de KAN ikke bevise det er SSF men at min krop er temmelig stresset (passer hvertfald også med symptomerne) og at jeg skal slappe max af , også psykisk, hvis ikke jeg vil indlæg.. 

jeg kan ikke sige andet end at jeg er dybt frustreret.

Anmeld Citér

5. august 2015

1977

Profilbillede for 1977
LBK skriver:

OPDATE: 

de KAN ikke bevise det er SSF men at min krop er temmelig stresset (passer hvertfald også med symptomerne) og at jeg skal slappe max af , også psykisk, hvis ikke jeg vil indlæg.. 

jeg kan ikke sige andet end at jeg er dybt frustreret.

Jeg kan anbefale dig at søge efter en NADA behandler i dit område. Det får kroppen (og psyken)  til at slappe af 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.