Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
3 svar
1 synes godt om
5. august 2015

Anonym trådstarter

Er det normalt at ligament smerter føles lidt som mens smerter?

altså sådan helt nederst i underlivet foran?

er så nervøs for der er noget i vejen, da jeg havde en ma i januar. Er 16+5 idag, og vi har planer om at fortælle familien det imorgen. Men er igen så bange for at fortælle noget hvis der sku være noget galt jo. 

Skal til jordmoder imorgen ang rygestop, kan jeg spørge hende om hun vil lytte hjertelyd eller?

bliver simpelthen så nervøs!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2015

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

er så nervøs for der er noget i vejen, da jeg havde en ma i januar. Er 16+5 idag, og vi har planer om at fortælle familien det imorgen. Men er igen så bange for at fortælle noget hvis der sku være noget galt jo. 

Skal til jordmoder imorgen ang rygestop, kan jeg spørge hende om hun vil lytte hjertelyd eller?

Det er helt normalt at der er murren som føles som menstruationssmerter Det er bare livmoderen der arbejder og giver plads til din lille baby. God idé med rygestoppet - det er jo alment kendt at der er større risiko for foster/spædbarnsdød når man ryger så hvis du er nervøs for at der skal ske din baby noget er det bare om at komme igang med at give ham/hende de bedste betingelser for at vokse sig stor og stærk 

Anmeld Citér

5. august 2015

Fine_007

Anonym skriver:

Jeg syntes også, at ligamentsmerterne føltes som menstrationssmerter - tror ikke, at du har grund til at være nervøs, men jeg synes sagtens, at du kan tillade dig at spørge jm hun lige vil lytte efter hjertet 

Anmeld Citér

5. august 2015

Kløver

Ligamentsmerter kommer fra ligamenterne (ledbåndene) og oftest som skarp kort smerte i forbindelse med bevægelse. 

De mens lignende smerter kommer ofte pga livmoderen vokser og derfor giver ømhed. 

Begge dele er helt normalt og spørger du jm i morgen, tror jeg da gerne hun vil prøve at finde hjertelyd så du med ro kan dele den glædelige nyhed med familien 

stort tillykke  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.