Nu vil jeg se bunden, af mine frysere :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
2 svar
4 synes godt om
4. august 2015

Troldemommi

Jeg har et samlegen, et mad-samlegen, som jeg ofte bliver drillet med, jeg samler ind og samler ind og samler ind, og putter i fryserne og putter i fryserne og putter i fryserne, jeg har to frysere, og ønsker mig et 3  gad vide om jeg har et problem her 

Jeg elsker at hamstre gode tilbud og få dem hjem og gemt af vejen, man kan vel sige at jeg samler forråd, ligesom egerne  men det resulterer jo så i at vi har rigtig rigtig rigtig meget mad i huset, altid, jeg fører lister over hvad der er de forskellige steder, og skriver på alle poser hvad de indeholder, så der er styr på den 

sidst jeg kom hjem fra rov, som min Jeppe kalder det, havde jeg skaffet 13 pakker kylling for 65 kr  

MEN

Nu skal vi snart flytte

og i den forbindelse spurgte min mand mig om det kunne være muligt at vi prøver at få tømt lidt ud af alle de ting der er i fryserne, jeg kan godt se hans pointe, for det første skal vi lægge et højt indskud, så jo mere sparet på madindkøb, jo mere sparet op, og så ville det jo også gøre flytningen lidt nemmere uden så mange mange kilo frostvarer.

puhaa så nu skal der laves en lang lang madplan, gad vide om det er en synd at spise æbleskiver i August 

Bare lidt fra mig, god aften alle i 

Monica

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2015

Carina:-)

Haha kender det godt fra mig selv - Jeg elsker tilbud og flår til mig af gode sager med gule mærker på 

Jeg prøver så at beherske mig ,og blive bedre til at få tingene brugt før jeg køber nyt til stor fortydelse for mine store unger som ellers nyder godt af mors utømmelige skabe og frysere 

Anmeld Citér

4. august 2015

Troldemommi

Carina:-) skriver:

Haha kender det godt fra mig selv - Jeg elsker tilbud og flår til mig af gode sager med gule mærker på 

Jeg prøver så at beherske mig ,og blive bedre til at få tingene brugt før jeg køber nyt til stor fortydelse for mine store unger som ellers nyder godt af mors utømmelige skabe og frysere 

Ville ønske mine unger gjorde det, men det eneste i køkkenet de er interesserede i er om der er slik i skabet eller ostehaps i køleskabet 

tror det bliver rigtig svært for mig at lade de gode tilbud være 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.