sult sult sult

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. august 2015

Joe92

Hejsa. Har et spørgsmål omkring sult. Jeg spiser almindeligt i løbet af dagen nogen gange ekstra. Men om natten vågner jeg og er så sulten at jeg bliver dårlig. Jeg er altså kun i 9. Uge så det virker lidt underligt. Er der andre der har prøvet det? Og er det gået væk?

Hilsen joe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2015

larven

Joe92 skriver:

Hejsa. Har et spørgsmål omkring sult. Jeg spiser almindeligt i løbet af dagen nogen gange ekstra. Men om natten vågner jeg og er så sulten at jeg bliver dårlig. Jeg er altså kun i 9. Uge så det virker lidt underligt. Er der andre der har prøvet det? Og er det gået væk?

Hilsen joe

Jeg var også enormt sulten da jeg ventede min datter.jeg ku spise hver time  og alligevel var det som om jeg ikke havde fået mad hele dagen��jeg vågnede også om natten pga sult.det forsvandt da jeg var i uge 12.

Anmeld Citér

4. august 2015

stinemavepine

Jep, det er ret normalt. Jeg sov med en skive rugbrød på sengebordet de første mange uger. Så fortog sulten sig, meeen de seneste dage er den begyndt at vende tilbage. Er i 31. uge nu.

The wonders of pregnancy - eller noget 

www.stinemavepine.blogspot.dk

Anmeld Citér

4. august 2015

Fine_007

Joe92 skriver:

Hilsen joe

Jeg havde det præcis på samme måde fra 10. uge og nogle uger frem.. jeg endte med at have en pakke kiks stående på natbordet, hvilket blev min redning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.