Måske gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
1 svar
1 synes godt om
4. august 2015

IWantABaby

Hej alle sammen.

Jeg er ved at være så utålmodig angående baby projekt. Vi er igang med at få bygget et sprit nyt hus som står færdigt til oktober. Her har min kæreste og jeg aftalt at vi går igang med projekt baby. Jeg er bare så utålmodig og SÅÅ skruk. Jeg gik af mine p-piller for 1 år siden nu pågrund af bivirkninger. Efter det beskyttede vi os dog. Men vi kom til i kampens hede at have sex uden beskyttelse ca 4-5 dage før ÆL. 4 dage efter fik jeg pludselig niven og jagen i mit underliv (over skeden). Det kommer on/off. Får også nogle jag i især den højre side af maven. Kan dette være tegn på graviditet?

Knus

Den utålmodige!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2015

Johild

IWantABaby skriver:

Hej alle sammen.

Jeg er ved at være så utålmodig angående baby projekt. Vi er igang med at få bygget et sprit nyt hus som står færdigt til oktober. Her har min kæreste og jeg aftalt at vi går igang med projekt baby. Jeg er bare så utålmodig og SÅÅ skruk. Jeg gik af mine p-piller for 1 år siden nu pågrund af bivirkninger. Efter det beskyttede vi os dog. Men vi kom til i kampens hede at have sex uden beskyttelse ca 4-5 dage før ÆL. 4 dage efter fik jeg pludselig niven og jagen i mit underliv (over skeden). Det kommer on/off. Får også nogle jag i især den højre side af maven. Kan dette være tegn på graviditet?

Knus

Den utålmodige!

I mine øre lyder det som om det er ægløsningen du har mærket...

der er en risiko/chance for at du er blevet gravid, da sædceller kan leve flere dage i livmoderen, men vent og se om ikke din mens kommer (eller ikke )

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.