åh hvor føles det fantastisk :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
3 svar
18 synes godt om
4. august 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ja lige nu føles livet godt :)

Sønnen har fået sin en legekammerat fra en anden stue i BH, som også kommer her på legeaftale næste lørdag igen :)

Jeg har lige underskrevet min uddannelsesaftale med Magasin, så de næste 3.5 år er jeg elev i deres delikatesse :)

og så har vi lige bestilt nye mobiler, inkl. covers og specielt kabel der beskytter mobilen så jeg når at have den i mere end 2 år næste gang ;)

Så ja livet er skønt lige nu :)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2015

helle85

Wampires skriver:

Ja lige nu føles livet godt :)

Sønnen har fået sin en legekammerat fra en anden stue i BH, som også kommer her på legeaftale næste lørdag igen :)

Jeg har lige underskrevet min uddannelsesaftale med Magasin, så de næste 3.5 år er jeg elev i deres delikatesse :)

og så har vi lige bestilt nye mobiler, inkl. covers og specielt kabel der beskytter mobilen så jeg når at have den i mere end 2 år næste gang ;)

Så ja livet er skønt lige nu :)

har fulgt lidt med side linien nå du har skrevet og hvor lyder det bare fantastisk at alt er ved at falde på plads for jer

Anmeld Citér

4. august 2015

Carina:-)

Med tanke på de ting du og din familie har måtte kæmpe med er det ikke mindre end fantastisk at læse så dejligt et indlæg-

Anmeld Citér

4. august 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

tak :)

Ja vi er også glade herhjemme :)

Det betyder også rigtig meget ellers i forhold til økonomien... for hvis ikke at blå blok får presset igennem det med gensidig forsørgerpligt skal genindføres, så kan vi til januar skifte bil og også lave en lille opsparing til uforudsete udgifter, og måske endda også starte en børneopsparing til sønnen :)

og jeg vil kunne starte på at tage kørekort :)

Jeg ender ikke med mere udbetalt end på kontanthjælp da det vil drukne i udgift til madpakke og månedskort, men ved at jeg ikke længere er på kontanthjælp så håber vi på at slippe ud af den her økonomiske ødemark det er :)

vi ville aldrig bedrage eller undlade at oplyse diverse ting de steder de nu skal oplyses, men det er ikke sjovt at blive nødt til at ødsle sine penge væk hver måned fremfor at spare op fordi man ellers ender med ikke at have nogen at leve for om en måned eller to...

(minder mig faktisk om jeg lige skal huske Udbetaling DK med boligsikring :( hader at skulle snakke med dem...)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.