Så fik vi svar :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
5 svar
2 synes godt om
4. august 2015

Hvornårskerdet

Kun 1,8 millioner sædceller 

Nu skal vi tale med lægen på fertillitetsklinikken, for at høre om vi skal direkte videre til IVF..

Nogle der er blevet gravide ved IVF med så lidt sædceller?

Jeg er SÅ træt af denne behandlingsverden og synes det er pisse uretfærdigt at det skal tage så lang tid. Vi har været igang i over 2 år nu.. 

Vi har været sammen i mange år og får ugentlig spørgsmålet om vi ikke snart skal have en baby (vi har ikke sagt til nogen at vi er i behandling)

Åh kan slet ikke overskue IVF og at der nu skal gå endnu længere tid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2015

FrkC

Min kærestes sædprøve viste knap 2 mill celler (urenset prøve) .. Vi gik direkte i ICSI som lykkedes i første hug  Er nu 27+4  

Pøj pøj med det 

Anmeld Citér

4. august 2015

Hvornårskerdet

FrkC skriver:

Min kærestes sædprøve viste knap 2 mill celler (urenset prøve) .. Vi gik direkte i ICSI som lykkedes i første hug  Er nu 27+4  

Pøj pøj med det 

Tusind tak for svar FrkC Dejligt med en solstrålehistorie og tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

4. august 2015

AnneH

Min mands sæd ligger også i det antal. Vi fik ICSI og blev gravide i 3. forsøg i det offentlige og 1 gang i det private her anden gang. Så det skal nok kommer til jer også.

Det er en hård omgang at skulle igennem, så kan varmt anbefale gruppen herinde med barnløse, hvis du ikke kende den, så har man jo mange at spare med og dele erfaringer med.

Anmeld Citér

5. august 2015

Hvornårskerdet

AnneH skriver:

Min mands sæd ligger også i det antal. Vi fik ICSI og blev gravide i 3. forsøg i det offentlige og 1 gang i det private her anden gang. Så det skal nok kommer til jer også.

Det er en hård omgang at skulle igennem, så kan varmt anbefale gruppen herinde med barnløse, hvis du ikke kende den, så har man jo mange at spare med og dele erfaringer med.

Mange tak AnneH

Det er så dejligt at høre at det godt kan lade sig gøre.. Jeg tænker jo straks det værste, så det er rart med gode historier

Jeg vil prøve at finde gruppen med barnløse 

Anmeld Citér

5. august 2015

Kay

det med sæd kan jeg ikke hjælpe med da det her hjemme er mig "den er gal med" 

men til det med "skal i ikke snart havde børn" det er pisse hårdt !!!  I starten sagde vi bare "jo men ikke lige nu"  men folk blev jo ved  vi snakkede lidt frem og tilbage da det tog meget hårdt på mig 

vi kom frem til at enten så kom vi med et kort svar i stil med " vi kan faktisk ikke få børn og ønsker ikke at snakke mere om det"!  Eller med svaret "nej det skal vi ikke!" sagt på en meget bestemt måde så folk ikke har lyst til at spørge mere ind til det... vi valgte efter et stykke tid at fortælle de nærmeste at vi var i behandling så vi havde nogle at dele glæder og sorger med

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.