Opstart som selvstændig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

235 visninger
1 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. august 2015

Anonym trådstarter

Godaften baby.dk 

Det kan godt være at jeg formulerer mig dårligt, men er ikke inde i noget af det jeg skriver 100%

Hvilke overvejelser skal man gøre sig, hvis man gerne vil starte en virksomhed op?

Jeg er med på at skulle finde et relevant erhvervslejemål, men hvordan med finansering af inventar, samt opstart?

Er der evt. nogle der vil give et lille indblik i, hvordan I gjorde? Altså hvordan I fik startet op og fik det op at køre - og måske komme lidt ind over økonomien?

På forhånd tak.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2015

serinasmor

Anonym skriver:

Godaften baby.dk 

Det kan godt være at jeg formulerer mig dårligt, men er ikke inde i noget af det jeg skriver 100%

Hvilke overvejelser skal man gøre sig, hvis man gerne vil starte en virksomhed op?

Jeg er med på at skulle finde et relevant erhvervslejemål, men hvordan med finansering af inventar, samt opstart?

Er der evt. nogle der vil give et lille indblik i, hvordan I gjorde? Altså hvordan I fik startet op og fik det op at køre - og måske komme lidt ind over økonomien?

På forhånd tak.

Jeg vil anbefale dig at gå på startvækst.DK her står det mest af hvad du søger svar på  

Og derudover ville jeg undersøge om din kommune/region tilbyder iværksætter kurser - succesraten/overlevelsesevnen er 400% højere (1 år efter opstart )for iværksættere der har været på iværksætter kursus (eller i hvert fald fået hjælp til at sætte sig grundigt ind i det hele)

God læselyst 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.