Keith Floyd er død :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. september 2009

Dictes mor

Ja måske er han ikke så kendt som Patrick Swayze, men for mig betød han mere. Jeg går meget op i mad, og ser derfor alle de mad programmer, som jeg kan komme til, og en af mine yndlings tv-kokke er (eller nu hedder det vel var) Keith Floyd, Manden var genial, og vil blive savnet i mad-kredse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

oo

oh ja, jeg så det godt lige, det er trist

Anmeld

15. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
WHAT?!!!  uhadada... hva er han da død af?... 

Han har virkelig lavet de COOOOLESTE madprogrammer!!

jeg er også mega overdrevet fan af madprogrammer af alle slags. Og har altid været det.

Øv altså.

Jeg kan huske, da han var i Danmark i et af hans programmer og skulle lave dansk mad hehe... Flæskesteg a la floyd... mmm ...  men han var god og sjov til at lave mad, men er jo nok død af det søde liv, med for meget rødvin og god mad. mmm

Anmeld

15. september 2009

Dictes mor

Lige præcis det var et genialt program, jeg grinte tit og ofte.

Han døde af et hjerteanfald, så det kan jo godt være det gode liv med cigaretter, rødvin og fantastisk mad som flæskesteg ala Floyd

Anmeld

15. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Majastina skriver:

Lige præcis det var et genialt program, jeg grinte tit og ofte.

Han døde af et hjerteanfald, så det kan jo godt være det gode liv med cigaretter, rødvin og fantastisk mad som flæskesteg ala Floyd

Jeg googlede ham lige, det var allerede også opdateret på hans egen hjemmeside, selvom det åbenbart var igår, det skete...

Men hjerteanfald, det er jo næsten sikkert en konsekvens af det søde liv.

Mmmm... ærgeligt at hyggen er en dræber...

Anmeld

16. september 2009

Dictes mor

Ja gid man kunne leve et liv som ham, man kan ikke sige andet end han har nydt det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.