Lægen imorgen av symfyse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
9 svar
1 synes godt om
3. august 2015

Mullesmith

Skal til lægen imorgen da jeg simpelthen døjer sådan med det bækken især foran ved skambenet. Jeg håber på at han siger jeg skal sugemeldes da jeg efter en arbejdsdag på botilbud, har så ondt at det er helt ulideligt. Nogen der har været ved lægen med bæknet før og ved hvad der skal foregå? Er så bange for han klemmer og trykker 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2015

Mullesmith

Ingen der ved hvad lægen gør??

Anmeld Citér

4. august 2015

L-Mortil3

Ved mig spurgte lægen først ind til helhed, smerter, udvikling, mærkede så kort på bækkenet og så var det, det. Det er langt fra behageligt, men det er for at se hvor løse led/ledbånd er og vurdere smertepåvirkning . Rigtig god bedring 

Anmeld Citér

4. august 2015

Mullesmith

L-Mortil2 skriver:

Ved mig spurgte lægen først ind til helhed, smerter, udvikling, mærkede så kort på bækkenet og så var det, det. Det er langt fra behageligt, men det er for at se hvor løse led/ledbånd er og vurdere smertepåvirkning . Rigtig god bedring 

Er bare bange for han klemmer hårdt, det er han vel nødt til 

Anmeld Citér

4. august 2015

Milas14

Jeg har været ved lægen med både lænd og bækkensmerter. Har ikke oplevet der er blevet trykket hårdt! 

Jeg blev sygemeldt ( er social og sundhedsassistent ) .. Og henvist til en fysioterapeut.

Anmeld Citér

4. august 2015

Mortilenpige

her mærkede hun og spurgte hvor det gjorde ondt henne (:

Anmeld Citér

4. august 2015

Mullesmith

Milas14 skriver:

Jeg har været ved lægen med både lænd og bækkensmerter. Har ikke oplevet der er blevet trykket hårdt! 

Jeg blev sygemeldt ( er social og sundhedsassistent ) .. Og henvist til en fysioterapeut.

Ok det håber jeg heller ikke min læge gør. Jeg er pædagog på et botilbud med mange plejeopgaver, så går kraftigt ud fra at jeg bliver sygemeldt da jeg også har oplevet plukveer ved det fysiske arbejde allerede i uge 9  ved ik om det var plukveer men det føltes sådan som om livmoderen trækker sig sammen og man lige må stå foroverbøjet lidt. Gid jeg havde haft er lidt mindre fysisk arbejde.

Anmeld Citér

4. august 2015

Mullesmith

Milas14 skriver:

Ok det håber jeg heller ikke min læge gør. Jeg er pædagog på et botilbud med mange plejeopgaver, så går kraftigt ud fra at jeg bliver sygemeldt da jeg også har oplevet plukveer ved det fysiske arbejde allerede i uge 9  ved ik om det var plukveer men det føltes sådan som om livmoderen trækker sig sammen og man lige må stå foroverbøjet lidt. Gid jeg havde haft er lidt mindre fysisk arbejde.

Anmeld Citér

4. august 2015

L-Mortil3

Hvordan gik det?

Anmeld Citér

4. august 2015

Mullesmith

L-Mortil2 skriver:

Hvordan gik det?

Kom til at sige "av for satan" lidt højt da han trykkede mig foran på skambenet. Kæft det gjorde ondt  han gav mig 14 dages sygemelding og sagde jeg skulle passe på mig selv og så kunne vi håbe på det blev bedre om 14 dage. Jeg håber men tvivler 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.