HCG 2. Prøve, scanning på torsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. august 2015

70121416

Har brug lidt luft og få slappet af men svært.. 

Skulle terminsscannes i fredags og troede egenlig at jeg var 7-8 uger henne, men der var en fin gestationssæk , men ikke noget foster eller blink. Det satte jo en skræk i mig. Så måtte være lige omkring uge 5+6 eller 6+0. Mit HCG tal den dag var 53XX. 

Mandagen efter i dag, fik jeg taget nyt tal og det var over 8000. Sygeplejersken var ikk heeeelt tilfreds, men når der ingen blødning var eller smerter, og faktisk tiltagende symptomer på alm graviditet , så holder vi fast i scanninger på torsdag. Ikke flere blodprøver. Håber sådan at en lille reje vil blinke til mig på torsdag hvor jeg ca vil være i uge 7+ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2015

God-mor

70121416 skriver:

Har brug lidt luft og få slappet af men svært.. 

Skulle terminsscannes i fredags og troede egenlig at jeg var 7-8 uger henne, men der var en fin gestationssæk , men ikke noget foster eller blink. Det satte jo en skræk i mig. Så måtte være lige omkring uge 5+6 eller 6+0. Mit HCG tal den dag var 53XX. 

Mandagen efter i dag, fik jeg taget nyt tal og det var over 8000. Sygeplejersken var ikk heeeelt tilfreds, men når der ingen blødning var eller smerter, og faktisk tiltagende symptomer på alm graviditet , så holder vi fast i scanninger på torsdag. Ikke flere blodprøver. Håber sådan at en lille reje vil blinke til mig på torsdag hvor jeg ca vil være i uge 7+ 

Held og lykke med scanningen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.