Hænger man på den eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
5 svar
1 synes godt om
3. august 2015

Anonym trådstarter

Hvis man nu finder en fin lejebolig med sin kæreste og skriver under. Og så går fra hinanden fordi man opdager han er voldelig. Og han forsat bor i boligen imens man selv står på gaden og manden har smadret alle ens ting. Skal man så stadig betale halvdelen af husleje og indskud? vi har jo begge skrevet under. Og både udlejer og eks kræver pengene. Men jeg skal jo ikke og har aldrig boet der. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2015

Newsence

Kender ikke det juridiske svar men jeg ville da klart opsøge en af de der gratis advokater.. Du skal ihvertfald ikke betale husleje hvis du ikke bor dig og ang dine ting så skal du melde det til politiet så du kan få erstattet dine ting 

Anmeld Citér

3. august 2015

Kløver

Da du har skrevet under er jeg sikker på du hæfter for 1/2 af udgifterne indtil du siger din del af lejemålet op, og hæfter også for opsigelsesperioden ifh til lejekontrakten 

Anmeld Citér

3. august 2015

sne190810

Årgangs Mor skriver:

Da du har skrevet under er jeg sikker på du hæfter for 1/2 af udgifterne indtil du siger din del af lejemålet op, og hæfter også for opsigelsesperioden ifh til lejekontrakten 

Det er jeg også ret sikker på, at du desværre gør TS. 

Anmeld Citér

3. august 2015

Hønsemor

Mener desværre også du hæfter for betaling da du står på lejekontrakten på lige fod med din eks, ligesom du har lige så meget ret til at bo der som ham..

Anmeld Citér

3. august 2015

januar16

Har du prøvet at forklare situationen til udlejer? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.