Haleben..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. august 2015

Anonym trådstarter

Godmorgen baby.dk 

jeg er begyndt at få enormt stærke smerter i ( specielt ) mit haleben lige sp snart jeg er ude og gå det mindste, og det Ernst slemt jeg ikke kan sidde, rejse og gå resten af dagen. Tænker at det hele skal jo give og rykke sig, men om det kan passe det skal gøre så forbandet ondt? I går trak det ned i lysken, og hvis jeg i siddende tilstand rykkede lårbenet ud til siden, var det som om noget "smuttede" men det er mere ømme smerter end stærke .. Er kun 22+1 - aå ved ikke hvor seriøst min læge ville tage det, men den skole jeg er på, er vi på ture hver anden dag, of jeg kan bare ikke holde til det længere .. Gjorde jeres også så ondt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2015

Frk.Jakobsen

Mit haleben er meget som du beskriver det og det samme er min ene hofte. Det er bækkenløsning.

Jeg blev sygemeldt da jeg i forvejen kun havde deltidsjob.

Anmeld Citér

3. august 2015

Anonym trådstarter

Frk.Jakobsen skriver:

Mit haleben er meget som du beskriver det og det samme er min ene hofte. Det er bækkenløsning.

Jeg blev sygemeldt da jeg i forvejen kun havde deltidsjob.

Åh.. Startede dit sådan? Jeg går pt på koget studieforberedene så ville ikke få glip af noget hvis jeg blev sygemeldt, men er vare bange for lægen ikke rager mig seriøst når jeg ikke er længere henne og 1 gangs 

Anmeld Citér

3. august 2015

Frk.Jakobsen

Ja.

Jeg synes du skal gå til lægen med det. Min læge sagde med det samme at jeg skulle sygemeldes for det kunne jeg ikke arbejde med.

Anmeld Citér

3. august 2015

Skouboe

Det lyder som begyndende bækkenløsning, gå til læge.

Anmeld Citér

3. august 2015

Chellie

Anonym skriver:

Godmorgen baby.dk 

jeg er begyndt at få enormt stærke smerter i ( specielt ) mit haleben lige sp snart jeg er ude og gå det mindste, og det Ernst slemt jeg ikke kan sidde, rejse og gå resten af dagen. Tænker at det hele skal jo give og rykke sig, men om det kan passe det skal gøre så forbandet ondt? I går trak det ned i lysken, og hvis jeg i siddende tilstand rykkede lårbenet ud til siden, var det som om noget "smuttede" men det er mere ømme smerter end stærke .. Er kun 22+1 - aå ved ikke hvor seriøst min læge ville tage det, men den skole jeg er på, er vi på ture hver anden dag, of jeg kan bare ikke holde til det længere .. Gjorde jeres også så ondt?

Jeg synes helt bestemt, det er værd at få lægen til at tjekke det. Altid hellere en gang for meget, end en gang for lidt. Jeg har ikke selv prøvet det, så jeg ved ikke  om det kan være dét, men jeg tænker måske en bækkenløsning?

Anmeld Citér

4. august 2015

Mor Christa

Jeg ville gå til lægen.

I min første graviditet fik jeg bækkenløsning cirka uge 20, og blev sygemeldt. Det gik over igen et års tid efter fødslen

Her anden gang fik jeg konstateret bækkneløsning uge 10 (!!!!!), og tog det desværre ikke så seriøst som første gang, da jeg liiiige skulle færdiggøre studiet, og det har bidt mig i røven. Her - næsten 1,5 år efter anden fødslen føjer jeg NÆSTEN ligeså meget med det som under gravidititen.

De tager dig helt seriøst, fordi de laver en undersøgelse på dig, som fortæller dem, om det er bækkenløsning eller ej :-) Så don't worry!

Anmeld Citér

4. august 2015

Anonym trådstarter

Ja jeg må nok få ringet . Håber på det bare er bækkensmerter og ikke løsning. Men sp henvender de en til FYS eller hvordan? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.