MD scanning imorgen.... Er SÅ nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
2 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. august 2015

Jn81

Ja som overskriften siger så er det tid til MD scanning imorgen... Er møg nervøs men samtidig også lidt spændt... Eller noget.... Håber det er ganske "normalt"  

håber bare at de to guldklumper har det godt og trives som de skal... Glæder mig til at se til dem igen... Men frygter det også en lille smule (den smule som gør hvis nu noget ikke er godt)

har bare stadig svært ved at vænne mig til tanken om at jeg ENDELIG er gravid... Det har jo trods alt taget os 10 år at stå med en positiv graviditets test... Er 20 uger imorgen.... Er i tvivl om det er liv jeg mærker, men det tror jeg det er... Jeg ved jo ikke hvordan det skal føles....  Åh altså... Alle de tanker... Fnis fnis... 

Hvor mange fik egentlig køn af vide til MD scanningen? Har nemlig ENDELIG fået overtalt manden til at vi gerne vil vide det... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2015

FrkC

Ååh hvor er det spændende  

Vi kunne ikke vente til Md med at få kønnet at vide  Så vi købte en scanning 17+0 og fik at vide det blev en dreng, det blev så bekræftet til Md  

Anmeld Citér

2. august 2015

Babydrøm

Jn81 skriver:

Ja som overskriften siger så er det tid til MD scanning imorgen... Er møg nervøs men samtidig også lidt spændt... Eller noget.... Håber det er ganske "normalt"  

håber bare at de to guldklumper har det godt og trives som de skal... Glæder mig til at se til dem igen... Men frygter det også en lille smule (den smule som gør hvis nu noget ikke er godt)

har bare stadig svært ved at vænne mig til tanken om at jeg ENDELIG er gravid... Det har jo trods alt taget os 10 år at stå med en positiv graviditets test... Er 20 uger imorgen.... Er i tvivl om det er liv jeg mærker, men det tror jeg det er... Jeg ved jo ikke hvordan det skal føles....  Åh altså... Alle de tanker... Fnis fnis... 

Hvor mange fik egentlig køn af vide til MD scanningen? Har nemlig ENDELIG fået overtalt manden til at vi gerne vil vide det... 

Vi var til scanningen i fredags, var også vildt nervøs og sov ik meget om natten, men alt var fint og vi fik af vide at det er en lille pige  Det var så fantastisk at se hende igen! Glæd dig  Men nerverne er helt normale, vi håber jo på det bedste for vores baby/babyer   Hvor fantastisk at I venter tvillinger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.