Har i haft prøvet dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.505 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. august 2015

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer som har børn sammen, som har været gået fra hinanden og derefter fundet sammen igen senere? Hvor i bare lige skulle væk fra hinanden for at opdage at i var de rigtige for hinanden..?
Hvis ja, . Hvor længe var i fra hinanden..?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2015

Mortilenpige

Vil hellere skrive privat (:

Anmeld Citér

2. august 2015

Soffy27

Det har vi prøvet.. Vi havde på daværende tidspunkt et barn sammen.. Han flyttede hjem til sin far, men 2 uger efter blev vi kærester igen, men vi boede stadig hver for sig, da vi begge havde brug for lidt luft! Han flyttede ind igen 5 mdr senere - og i den tid blev vi atter som nyforelskede! 

Vi har nu 2 unger og har aldrig haft det bedre.. Han flyttede tilbage for snart 3 år siden og vi har været sammen i 8 år i alt  

Anmeld Citér

2. august 2015

Anonym trådstarter

Soffy27 skriver:

Det har vi prøvet.. Vi havde på daværende tidspunkt et barn sammen.. Han flyttede hjem til sin far, men 2 uger efter blev vi kærester igen, men vi boede stadig hver for sig, da vi begge havde brug for lidt luft! Han flyttede ind igen 5 mdr senere - og i den tid blev vi atter som nyforelskede! 

Vi har nu 2 unger og har aldrig haft det bedre.. Han flyttede tilbage for snart 3 år siden og vi har været sammen i 8 år i alt  

Tusind tak for din beretning.. Jeg har brug for at høre den slags historier. Vi har 1 barn sammen og 1 mere på vej. Lige nu fungere det bare slet slet ikke. Og vi har derfor måtte tage den beslutning.  Vi har været sammen i 4 år.  Hvorfor måtte i gå fra hinanden.? 

Anmeld Citér

2. august 2015

Benjamins'mor

Halvanden måned.  

Men der gik så knap 4 måneder før vi flyttede sammen igen. 

Anmeld Citér

3. august 2015

Anonym trådstarter

3. august 2015

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Halvanden måned.  

Men der gik så knap 4 måneder før vi flyttede sammen igen. 

Pyha. Det er længe i uvisheden. Var i afklaret? Eller drømte i om at skulle være sammen igen..? 

Anmeld Citér

3. august 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Pyha. Det er længe i uvisheden. Var i afklaret? Eller drømte i om at skulle være sammen igen..? 

Jeg var overhovedet ikke enig i beslutningen, men han var fast besluttet, sagde han. 

Men han ændrede hurtigt mening.

Han begyndte at ændre mening allerede få dage efter han flyttede, men jeg ville ikke allerede da begynde at løse tingene da jeg ikke var sikker på han rent faktisk mente det. 

Anmeld Citér

3. august 2015

Marts<3

Vi har kæmpet i næsten 1 år nu... Aner stadig ikke hvad vi skal... Det er svært...

Anmeld Citér

3. august 2015

Anonym trådstarter

Marts<3 skriver:

Vi har kæmpet i næsten 1 år nu... Aner stadig ikke hvad vi skal... Det er svært...

1 år 

Jeg kan ikke rigtig beslutte mig for, hvor langt jeg vil gå for det. Det må dagene/ugerne vise mig.. 

Jeg tænker meget "fuck.. Hvad laver han i mellemtiden?" 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.