Hvad får i tiden til at gå med? (Sygemeldt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.733 visninger
19 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. august 2015

Anonym trådstarter

Nogle ideer til, hvad jeg kan få tiden til at gå med. Har stadig 4,5 måned til termin og er sygemeldt med bækkenløsning. Det er vigtigt, at det ikke er noget som man ikke kan/må når man har det. 

Kreative ideer? 

Hvordan lærer man at hækle? 

Gode ideer til at blive bedre til at tegne? Skitser, eller andre hjælpemidler? 

Hjælp! Det bliver simpelthen for kedeligt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2015

lineog4

Anonym skriver:

Nogle ideer til, hvad jeg kan få tiden til at gå med. Har stadig 4,5 måned til termin og er sygemeldt med bækkenløsning. Det er vigtigt, at det ikke er noget som man ikke kan/må når man har det. 

Kreative ideer? 

Sy, strikke, læse og købe på nettet - vist godt jeg er på arbejde næsten hver dag 

Anmeld Citér

2. august 2015

stm2812

Anonym skriver:

Kreative ideer? 

Du kan lære at strikke/hækle med hjælp fra youtube. Er selv lige begyndt at strikke, da man i kærestens familie giver hjemmelavet julegaver, så i år vil jeg prøve at lave en tissegøjsvarmer til svigerfar

men bare google 'lær at hækle' så kommer der videoer

og ellers god bedring til dig

Anmeld Citér

2. august 2015

Anonym trådstarter

Tusinde tak for svar begge to. 

Tak  haha. Tror din svigerfar bliver glad. Synes bare det går så hurtigt på de videoer. Er det bare mig? En bestemt du kan anbefale derinde? Som er nem at følge med på? 

Anmeld Citér

2. august 2015

namaha

Anonym skriver:

Kreative ideer? 

Jeg sov, når jeg kunne, holdet huset rent og pænt, hyggede mig med masser af film og tv, ellers lavede jeg ikke så meget andet. 

Anmeld Citér

2. august 2015

namaha

Anonym skriver:

Kreative ideer? 

Jeg sov, når jeg kunne, holdet huset rent og pænt, hyggede mig med masser af film og tv, ellers lavede jeg ikke så meget andet. 

Anmeld Citér

2. august 2015

Jn81

stm2812 skriver:

Du kan lære at strikke/hækle med hjælp fra youtube. Er selv lige begyndt at strikke, da man i kærestens familie giver hjemmelavet julegaver, så i år vil jeg prøve at lave en tissegøjsvarmer til svigerfar

men bare google 'lær at hækle' så kommer der videoer

og ellers god bedring til dig

En tissegøjs varmer til svigerfar?!??? Vil jeg egentlig vide hvad det er?!? 

Anmeld Citér

2. august 2015

Benjamins'mor

Jeg blev sygemeldt allerede i uge 12 med min datter. 

Jeg så hele serien desperate housewives. Vi flyttede da jeg havde knap 2 mdr tilbage så der fik jeg tiden til at gå med at ordne lidt klar til hende på værelset. 

Men ellers havde jeg også svært ved at finde på noget. 

Omkring halvvejs tog jeg en middags lur. 

Anmeld Citér

2. august 2015

Lisbeth1985

Bag kager og brød

Ryd op i gemmerne

Indret børneværelset

Læs gode bøger

Se den film, som du aldrig fik set

Hyg dig med dine veninder

Anmeld Citér

2. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Jeg har pt så slem bækkenløsning at jeg mere eller mindre er bundet til hjemmet - og jeg har en lille gut på 12 mdr at holde øje med også - sover under hans første lur og ellers holder jeg ham underholdt - når han sover hans anden lur der brodere jeg gerne eller i weekenden når manden er hjemme der underholder han bettefis mens jeg får et par timer foran symaskinen for at klargøre resten af lillebrors værelse <3 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.