Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej allesammen så blev det tid til mig kæreste og jeg vil starte PB, jeg har kun 4 p piller tilbage i pakken, men kan slet ikke vente på at komme igang med at lave en lille spire
ved godt at 4 dage ikke er meget, og nogle måske vil syntes det er åndssvagt, men kan eg stoppe på mine p piller nu og lade vær med at age de sidste? Jeg kan slet ikke vente med at komme igang!
jeg har været klar til at starte PB længe, og har kun ventet på at min kæreste har blev klar, og igår kom han så endelig og sagde at han syntes vi skulle gå igang jeg håber og krydser alt hvad jeg har for at der ikke går for lang tid før der sker noget
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ØnskeomMiniMe skriver: Hej allesammen så blev det tid til mig kæreste og jeg vil starte PB, jeg har kun 4 p piller tilbage i pakken, men kan slet ikke vente på at komme igang med at lave en lille spire ved godt at 4 dage ikke er meget, og nogle måske vil syntes det er åndssvagt, men kan eg stoppe på mine p piller nu og lade vær med at age de sidste? Jeg kan slet ikke vente med at komme igang! jeg har været klar til at starte PB længe, og har kun ventet på at min kæreste har blev klar, og igår kom han så endelig og sagde at han syntes vi skulle gå igang jeg håber og krydser alt hvad jeg har for at der ikke går for lang tid før der sker noget
Jeg vil ikke råde dig til at afbryde pakken.
jeg smed selv pillerne for 2 mdr siden og jeg tog pakken ud, og min cyklus passer ikke med den kunstige fra pillerne... For ikke at "forvirre" din krop mere end højest nødvendigt, så tag pakken ud, herre Gud det er kun 4 dage og en mens periode...
og ja det er super spændende og man vil så gerne at det hår stærkt, men prøv at lade være med at tænke for meget på det...
Husk på: det skal være sjovt og rart at lave en baby...
pøj pøj med det
Jeg synes bestemt heller ikke der er nogen grund til at stoppe før du har spist de 4 sidste piller. Du kan lige så godt allerede nu prøve at indse, at du bliver nødt til at lære at væbne dig med tålmodighed
Hvis du allerede nu har problemer med tålmodighed, så kommer hele processen nok til at føles meget lang for dig
Jeg spiste min sidste pille i midt juni, og min første rigtige mens kom på dag 35, så jeg har været heldig at min cyklus har fundet sig selv hurtigt.
Held og lykke med det hele!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128