Anonym skriver:
Efter en uges tid med ømme brystvorter efter æl er de nu forsvundet. Det tager jeg som tegn på at det heller ikke bliver denne gang. Jeg giver snart op, 15 mor og 2 iui forsøg og stadig ingenting
Nu vil jeg ikke gnide salt i såret/tage alt mod fra dig/ alt mulig andet negativt, men vil lige kort fortælle min/vores historie... (Og husk på!! Langt fra hos alle foregår det sådan... Håber jeg ihvertfald ikke)
min mand og jeg startede projekt baby op for 10 år siden... Vi prøvede i 2 år inden vi gik til lægen... Intet at se hos nogle af os... Top sæd og fine æggeledere m passage... Vi startede også på iui.... Vi havde 5 iui forsøg inden vi gik videre til IVF... Dem havde vi 2 af inden det blev ICSI... Dem har vi haft 5 af, de sidste to med laser assisted hatching i det private, og jeg er nu gravid efter 10 år... Med tvillinger...
min pointe er... DU MÅ IKKE MISTE MODET!! det er MØG hårdt at være i behandling... Det ved KUN dem der selv har været der... Men I er "kun" i iui, så de ser stadig gode muligheder hos jer... Ellers var i røget videre til IVF/ICSI...
Ved godt at min historik nok ikke hjælper så meget og tvivler stærkt på at det er den historie lægerne ville tage med på en succes-konference...
... Men som sagt... Hold ud!!! Det kan betale sig i længden, og så ikke mindst... LYT TIL DIN KROP!! accepter når du har brug for en pause... Vi har holdt mange pauser, for ingen er super mennesker... Og som sagt... Det er røv hamrende hårdt at være i behandling
...
til dig/jer
...
Anmeld
Citér