Baby or not? :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. august 2015

JannieKristensen

Hej alle samme :-)

Jeg går sådan lidt med et håb om et lille liv inde i min mave, jeg er nu gået 4 dage overtid, men tester negativ? :-( jeg har stik og jag i underliv og min mave facon er helt anderledes end normalt, samt den er oppustet. 

Jeg har haft noteret lidt noter ned, som i kan læse, og eventuelt give mig nogle råd til om der er baby eller ikke, jeg håber! :-)

Uge 28: havde et par dage med lyserødt "udflåd" vil ikke engang kalde det pletblødning. Samt stik og jag i underliv. Og meget ømme bryster.

Midt juli: havde flere dage med stik og jag i underlivet, meget kraftige også. Så kraftige at når de kom, måtte jeg tit bukke mig sammen.

Sidst i juli: jeg skulle have haft menstruation, mave oppustet, stik og jag i underliv i hele uge 31, meget kraftig også, mavesmerter.

1/8: testede negativt (3 dage over tid) mave stadig oppustet og ondt.

2/8: testede negativt (4 dage over tid) stikninger og jag i underlivet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2015

Brunette-92

JannieKristensen skriver:

Hej alle samme :-)

Jeg går sådan lidt med et håb om et lille liv inde i min mave, jeg er nu gået 4 dage overtid, men tester negativ? :-( jeg har stik og jag i underliv og min mave facon er helt anderledes end normalt, samt den er oppustet. 

Jeg har haft noteret lidt noter ned, som i kan læse, og eventuelt give mig nogle råd til om der er baby eller ikke, jeg håber! :-)

Uge 28: havde et par dage med lyserødt "udflåd" vil ikke engang kalde det pletblødning. Samt stik og jag i underliv. Og meget ømme bryster.

Midt juli: havde flere dage med stik og jag i underlivet, meget kraftige også. Så kraftige at når de kom, måtte jeg tit bukke mig sammen.

Sidst i juli: jeg skulle have haft menstruation, mave oppustet, stik og jag i underliv i hele uge 31, meget kraftig også, mavesmerter.

1/8: testede negativt (3 dage over tid) mave stadig oppustet og ondt.

2/8: testede negativt (4 dage over tid) stikninger og jag i underlivet.

Slet ikke for at gøre dig nervøs men jeg stoppet på p-piller i starten af maj fordi jeg slog ud af dem og har fast kæreste så en baby ville være rart.. Blødte kort midt i maj og har ikke set skyggen af mens siden og har de jag i maven og har taget på men efter snak med både egen læge og sygehus, blev de enig om at se tiden an men har stadig jag og smerter under samleje så skal afsted på sygehuset på onsdag.. 

Fil afvide af min læge at sygehuset mistænker at jeg har pco og de forklarer jo smerterne og negative test.. 

Så man skal ikke have forventninger før det er sikker, fordi man skuffer sig selv jeg sidder med en klump i maven og mit største ønske er at blive gravid og nu kan det blive en kamp

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.