Astma og forgæves graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. august 2015

CR

Hej

Jeg har astma og har forsøgt at blive gravid det sidste halve år. Nogle andre med astma, der ved om det skulle have en indflydelse på at forsinke ens forsøg?

Jeg har søgt lidt på nettet, hvor de skriver det kan være medvirkende til, at der går længere tid..... Men nu vil jeg gøre fra jer i stedet for. Forskning er en ting, men jeg er interesseret i at høre jeres erfaringer?

Jeg har for en del år siden med en ex forsøgt at blive gravid, hvor vi endte i icsi behandlinger uden held, men det var pga hans sæd.

Nu er jeg sammen med min dejlige mand og der sker intet . Jeg ved det er normalt der går noget tid, men ........

Min læge vil have min mand og jeg tjekket, hvis det ikke er sket noget inden et par måneder.. dejligt med en læge der tager en seriøs.

Hov kort spørgsmål, blev til lang roman ��

Ser frem til nogle svar.

Ha en dejlig dag ❤

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2015

Anonym

Jeg har haft astma hele livet og venter barn nr. 1 nu - så det kan sagtens lade sig gøre.  Det tog dog over et år at blive gravid, selvom alt ifølge både gynækologer og læger så rigtig fint ud "indeni". Jeg blev først gravid den måned, hvor min mand og jeg ABSOLUT ikke tænkte på projekt-baby pga. sygdom, stress på arbejdet osv. Så det skal nok ske for dig også! 

Anmeld Citér

2. august 2015

Morjanne76

Jeg har astma og 5 børn. Det har ikke været problematisk at blive gravid.  

Anmeld Citér

2. august 2015

CR

Tak for svar 

Så er der da håb. Vi må bare have tålmodighed 

Anmeld Citér

2. august 2015

L-Mortil3

Jeg har astma og haft det siden 12 års alderen, og behandles med inhalatorer , første barn tog 1 år , andet barn 1 mdr....

Så for mit vedkomne tror jeg ikke det har haft noget at sige :-)

Anmeld Citér

2. august 2015

CR

3. august 2015

fruD

Jeg har astma og to børn. Første barn var i første måned efter jeg havde smidt p-pillerne og ved nr to gik der tre mdr fra p-pillestop :-) Så det kan sagtens lade sig gøre. Dog blev min astma meget forværret under hver graviditet. 

Anmeld Citér

3. august 2015

kriis

Og jeg kan kunne bakke de andre op�� Jeg har haft astma fra teenageårene og har 3 skønne drenge. Den mellemste lod vente på sig men de to andre kom uden problemer. Så altså heller ingen indflydelse her��

Anmeld Citér

3. august 2015

CR

Dejligt at høre at det ikke har det store at sige ��

Vi må heller få en snak med lægen, så er det da afklaret.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.