Nogle med termin i april?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2015

MorTilDenDejligste

har lige lavet denne her til eftermiddag, efter hvad jeg kan regne ud ville jeg have termin den 25 april

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2015

MMOGM

catharina skriver:

har lige lavet denne her til eftermiddag, efter hvad jeg kan regne ud ville jeg have termin den 25 april

ENDELIG jeres tur søde 

stort tillykke!!! 

Anmeld Citér

18. august 2015

MorTilDenDejligste

MMOGM skriver:

ENDELIG jeres tur søde 

stort tillykke!!! 

takker søde.. men hvad laver du dog herinde er det blevet til en nr 3?? håber også at denne gang er lykkens gang, magter ikke at miste flere.

Anmeld Citér

18. august 2015

MMOGM

catharina skriver:

takker søde.. men hvad laver du dog herinde er det blevet til en nr 3?? håber også at denne gang er lykkens gang, magter ikke at miste flere.

Selvfølgelig bliver den siddende denne gang søde 

jeps, er 18+2 med nr 3  haha, det er lidt vildt! Men vi har ikke offentliggjort det på Facebook eller noget 

Anmeld Citér

18. august 2015

MorTilDenDejligste

MMOGM skriver:

Selvfølgelig bliver den siddende denne gang søde 

jeps, er 18+2 med nr 3  haha, det er lidt vildt! Men vi har ikke offentliggjort det på Facebook eller noget 

det bliver jeg også ved med at sige til den lille spirre jamen altså i kan da bare blive ved hvad.. hvad kan det da være, når du er så langt henne?? hvor gammel er jeres lille pige ved at være??

Anmeld Citér

18. august 2015

MMOGM

catharina skriver:

det bliver jeg også ved med at sige til den lille spirre jamen altså i kan da bare blive ved hvad.. hvad kan det da være, når du er så langt henne?? hvor gammel er jeres lille pige ved at være??

Godt, den skal bare hører efter 

Haha ja, man kan kalde os produktive hahahah  jamen vi føler ikke rigtig for at dele det lige nu, ville gerne prøve først at afsløre det når han er født (ja det er en lillebror)  synes det kunne være sjovt at overraske folk, hvis jeg kan holde det så længe haha

Anmeld Citér

18. august 2015

MMOGM

catharina skriver:

Og lillefisen er snart 13,5 mdr 

Anmeld Citér

19. august 2015

MorTilDenDejligste

MMOGM skriver:

Og lillefisen er snart 13,5 mdr 

hehe ja så må vi se hvor længe du kan holde det der må heller ikke være nogle billeder hvor man kan se din smukke mave, puha godt det ikke er mig der har sat mig for det. nu venter vi bare på at spiren bliver der til nf scanning, så vi kan fortælle familie og venner det.

åh savner den alder helt vildt, men er nu også glad for at mikkel er så stor at han kan en hel del selv 

Anmeld Citér

23. august 2015

EllieAndii

anonym94 skriver:

Jeg fandt ud af igår 3+1 at jeg er gravid og fik denne flotte test idag! Andre der har testet positiv og med termin i april? Vi snakker om den 14 april her ca ��

8.April her <3 

Anmeld Citér

27. september 2015

SMC

Er der nogen, som har lavet en gruppe? 

Håber I alle har det godt? Jeg er stadig lidt uforstående, og jubler derfor af og til... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.