Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har lige lavet denne her til eftermiddag, efter hvad jeg kan regne ud ville jeg have termin den 25 april
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
catharina skriver: har lige lavet denne her til eftermiddag, efter hvad jeg kan regne ud ville jeg have termin den 25 april
ENDELIG jeres tur søde
stort tillykke!!!
MMOGM skriver: ENDELIG jeres tur søde stort tillykke!!!
takker søde.. men hvad laver du dog herinde er det blevet til en nr 3?? håber også at denne gang er lykkens gang, magter ikke at miste flere.
catharina skriver: takker søde.. men hvad laver du dog herinde er det blevet til en nr 3?? håber også at denne gang er lykkens gang, magter ikke at miste flere.
Selvfølgelig bliver den siddende denne gang søde
jeps, er 18+2 med nr 3 haha, det er lidt vildt! Men vi har ikke offentliggjort det på Facebook eller noget
MMOGM skriver: Selvfølgelig bliver den siddende denne gang søde jeps, er 18+2 med nr 3 haha, det er lidt vildt! Men vi har ikke offentliggjort det på Facebook eller noget
det bliver jeg også ved med at sige til den lille spirre jamen altså i kan da bare blive ved hvad.. hvad kan det da være, når du er så langt henne?? hvor gammel er jeres lille pige ved at være??
catharina skriver: det bliver jeg også ved med at sige til den lille spirre jamen altså i kan da bare blive ved hvad.. hvad kan det da være, når du er så langt henne?? hvor gammel er jeres lille pige ved at være??
Godt, den skal bare hører efter
Haha ja, man kan kalde os produktive hahahah jamen vi føler ikke rigtig for at dele det lige nu, ville gerne prøve først at afsløre det når han er født (ja det er en lillebror) synes det kunne være sjovt at overraske folk, hvis jeg kan holde det så længe haha
Og lillefisen er snart 13,5 mdr
MMOGM skriver: Og lillefisen er snart 13,5 mdr
hehe ja så må vi se hvor længe du kan holde det der må heller ikke være nogle billeder hvor man kan se din smukke mave, puha godt det ikke er mig der har sat mig for det. nu venter vi bare på at spiren bliver der til nf scanning, så vi kan fortælle familie og venner det.
åh savner den alder helt vildt, men er nu også glad for at mikkel er så stor at han kan en hel del selv
anonym94 skriver: Jeg fandt ud af igår 3+1 at jeg er gravid og fik denne flotte test idag! Andre der har testet positiv og med termin i april? Vi snakker om den 14 april her ca
Jeg fandt ud af igår 3+1 at jeg er gravid og fik denne flotte test idag! Andre der har testet positiv og med termin i april? Vi snakker om den 14 april her ca
8.April her <3
Er der nogen, som har lavet en gruppe?
Håber I alle har det godt? Jeg er stadig lidt uforstående, og jubler derfor af og til...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128