Bækkenløsning men ikke gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
13 svar
3 synes godt om
1. august 2015

Mortilenpige

Måske dumt spørgsmål, men har så sygt ondt i mit bækken, os tænker jeg kan jeg ha bækkenløsning selvom jeg ikke er gravid længere? Det er 3 en halv måned siden jeg fødte og havde en grov bækkenløsning under graviditeten, tænker så os om det kan være mine nye P-piller? (: 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
Mortilenpige skriver:

Måske dumt spørgsmål, men har så sygt ondt i mit bækken, os tænker jeg kan jeg ha bækkenløsning selvom jeg ikke er gravid længere? Det er 3 en halv måned siden jeg fødte og havde en grov bækkenløsning under graviditeten, tænker så os om det kan være mine nye P-piller? (: 

Det kan det sagtens være - jeg havde det i knap halvandet år hvor jeg tilmed gik af led dernede 3 gange hvoraf de to vag efter fødslen.. Få en henvisning til en fys som kan hjælpe dig

Anmeld Citér

1. august 2015

Mulllesmor

Mulllesmor skriver:

Det kan det sagtens være - jeg havde det i knap halvandet år hvor jeg tilmed gik af led dernede 3 gange hvoraf de to vag efter fødslen.. Få en henvisning til en fys som kan hjælpe dig

Altså knap halvandet år efter jeg havde født

Anmeld Citér

1. august 2015

Mortilenpige

Mulllesmor skriver:

Ja okay, må til lægen så og se om min henvisning stadig er der (:

Anmeld Citér

1. august 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Prøv at søge lidt på bækkenløsning efter fødsel på Google. 

Mit bækkenløsning blev ved til vores datter var 6 mdr. 

Kontakt evt læge for henvisning til fys.

Anmeld Citér

1. august 2015

Mortilenpige

Mulllesmor skriver:

Må lige spørge, gok din bækken af led? 

Anmeld Citér

1. august 2015

Kløver

Det kan man sagtens, det forsvinder ikke fra den ene dag til den anden. Men hvis du ikke har haft problemer i en oeriode og det pludselig er kommet igen, er sansynligheden større for at det er noget andet. 

Uanset kan lægen henvise til en fys, de kan hjælpe dig  

Anmeld Citér

2. august 2015

Mulllesmor

Mortilenpige skriver:

Må lige spørge, gok din bækken af led? 

Ja og det gær helt vanvittigt ondt - det var den nederste lændehvirvel som jo sidder helt bede ved bæknet - men jeg er så også hypermobil i nogle led så det har nok også haft en indvirkning ... 

Anmeld Citér

2. august 2015

Katia Juul Skovgaard

Hejsa.

Jeg gik til kiropraktor 8 måneder efter jeg havde født.

Havde haft svær bækkenløsning sidst i graviditeten og det var åbenbart groet skævt sammen, i hvert fald var mit venstre ben kortere end det højre. Jeg fandt en kiropraktor som havde styr på kvinde-kroppe efter en fødsel og hun fik min krop tilbage på rette spor

Anmeld Citér

2. august 2015

Mortilenpige

Katia Juul Skovgaard skriver:

Hejsa.

Jeg gik til kiropraktor 8 måneder efter jeg havde født.

Havde haft svær bækkenløsning sidst i graviditeten og det var åbenbart groet skævt sammen, i hvert fald var mit venstre ben kortere end det højre. Jeg fandt en kiropraktor som havde styr på kvinde-kroppe efter en fødsel og hun fik min krop tilbage på rette spor

Er de ikke dyre? (:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.