4+0 med negativ test og udebleven mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
2 svar
1 synes godt om
1. august 2015

SarahStraten

Hej piger

Jeg er i den situation at jeg burde være 4+0 idag...igår fik jeg brunlit udflåd der plejer at komme en time eller to før mens.. men her over 28 timer senere har jeg stadig ingen menstruation eller tegn på det..
har til gengæld haft en del gravditetssymptomer, specielt den sidste uges tid..
Så tænkte at spørger hvad i havde af erfaringer med først at kunne teste så sent??

Må indrømme at jeg snart ikke tør tage de testst fordi de alligevel er negative.. testede så sent som i morges.. - negativ.. selvom min mens er udeblevet..så jeg forstår det sku ikk rigtigt

- Sarah

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2015

Diosa85

SarahStraten skriver:

Hej piger

Jeg er i den situation at jeg burde være 4+0 idag...igår fik jeg brunlit udflåd der plejer at komme en time eller to før mens.. men her over 28 timer senere har jeg stadig ingen menstruation eller tegn på det..
har til gengæld haft en del gravditetssymptomer, specielt den sidste uges tid..
Så tænkte at spørger hvad i havde af erfaringer med først at kunne teste så sent??

Må indrømme at jeg snart ikke tør tage de testst fordi de alligevel er negative.. testede så sent som i morges.. - negativ.. selvom min mens er udeblevet..så jeg forstår det sku ikk rigtigt

- Sarah

Kan trøste dig med at jeg gik næsten 14 dage over tid før jeg kunne teste svagt positivt. Så mist ikke håbet før mens melder sig 

Anmeld Citér

5. august 2015

SarahStraten

Diosa85 skriver:

Kan trøste dig med at jeg gik næsten 14 dage over tid før jeg kunne teste svagt positivt. Så mist ikke håbet før mens melder sig 

Jeg har haft noget menstruation look a like. Meget meget anderledes end det plejer så jeg ved sku ikk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.