Plukveer uge 17 :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.907 visninger
7 svar
2 synes godt om
1. august 2015

MarieVL

Hej piger!

Jeg er idag 17+4 og førstegangs gravid. 

Jeg har oplevet at have en meget "hård" og øm mave den her uge, og har mærket to plukveer med en dags mellemrum. Jeg lå ned da de kom, og den ene gang havde jeg en meget fyldt blære.

Umiddelbart synes jeg jo, at det er ret tidligt for en førstegangs gravid, og vil høre om nogle af jer har prøvet at få så tidlige plukveer? 

Hilsen en urolig gravid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2015

FrkC

Jeg har også mærket mine plukkeveer siden jeg var omkring 17-18 uger henne  Jeg har haft mange siden jeg begyndte at mærke dem .. Jeg er 27+1 Idag og har fortsat mange dagligt, jeg er blevet sygemeldt pga bækkensmerter og plukkeveer og kan mærke det har hjulpet, der kommer ikke helt så mange mere  Jeg har fået at vide at det er helt normalt og jeg skal bare tage den med ro, så længe de ikke gør ondt  

Anmeld Citér

1. august 2015

MarieVL

FrkC skriver:

Jeg har også mærket mine plukkeveer siden jeg var omkring 17-18 uger henne  Jeg har haft mange siden jeg begyndte at mærke dem .. Jeg er 27+1 Idag og har fortsat mange dagligt, jeg er blevet sygemeldt pga bækkensmerter og plukkeveer og kan mærke det har hjulpet, der kommer ikke helt så mange mere  Jeg har fået at vide at det er helt normalt og jeg skal bare tage den med ro, så længe de ikke gør ondt  

Det er "dejligt" at høre, at der er en, der også opleve det! Men er ked af at høre, at du er sygemeldt, men så længe det virker på plukveerne er det jo det vigtigste 

Tak for svar ��

Anmeld Citér

1. august 2015

MarieVL

MarieVL skriver:

Hej piger!

Jeg har oplevet at have en meget "hård" og øm mave den her uge, og har mærket to plukveer med en dags mellemrum. Jeg lå ned da de kom, og den ene gang havde jeg en meget fyldt blære.

Umiddelbart synes jeg jo, at det er ret tidligt for en førstegangs gravid, og vil høre om nogle af jer har prøvet at få så tidlige plukveer? 

Hilsen en urolig gravid 

Det skal lide tilføjes, at jeg blev stickset negativ for blærebetændelse i mandags og plukveerne er kommet efter.

Anmeld Citér

1. august 2015

Diosa85

MarieVL skriver:

Hej piger!

Hilsen en urolig gravid 

Jeg fik plukveer allerede i uge 14 og de kom og gik hele graviditeten igennem (er 40+0 i morgen). Så længe de ikke gør direkte ondt så skal du ikke være urolig 

Anmeld Citér

1. august 2015

MarieVL

Diosa85 skriver:

Jeg fik plukveer allerede i uge 14 og de kom og gik hele graviditeten igennem (er 40+0 i morgen). Så længe de ikke gør direkte ondt så skal du ikke være urolig 

Det er jeg glad for at høre! Held og lykke med den forestående fødsel. Tak for svar �� 

Anmeld Citér

22. august 2015

The wish

Diosa85 skriver:

Når du sir de ik må gøre direkte ondt. Betyder det så at de godt ka gøre lidt ondt? Synes jeg læser de ik må gøre ondt men hører fra nogen at de godt ka gøre lidt ondt

Anmeld Citér

22. august 2015

Diosa85

The wish skriver:

Når du sir de ik må gøre direkte ondt. Betyder det så at de godt ka gøre lidt ondt? Synes jeg læser de ik må gøre ondt men hører fra nogen at de godt ka gøre lidt ondt

Ja de må godt nive lidt som mens smerter men de må ikke gøre så ondt at du ikke kan bevæge dig rigtig f.eks. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.