Anonym skriver:
Min mand har været i byen i nat. Ringer til mig ved 1-tiden og græder hel vildt og trækker vejret alt for hurtigt. Jeg var alene med børnene. Ringer efter en taxa der kan hente ham. Da han kommer græder han, hyperventilerer, er MEGET bange. Han kan ikke styre sin krop ordentlig. Kaster op i stride strømme. Jeg har aldrig set en være SÅ bange, og han kunne ikke forklare, hvad han var bange for. Jeg har set min mand være rigtig fuld mange gange- men jeg syntes ikke han virkede fuld i nat. Jeg tænker nu, om der kan være puttet noget i hans øl i aftes.
Er der nogen, der har prøvet noget lignende?
Jeg har siddet vågen hele natten og holdt øje med ham. Da han endelig faldt i søvn, har han sovet som en sten. Nu har han været vågen igen, og kaster igen mega op.
Umiddelbart tænker jeg at han har reageret anderledes på alkohol end han plejer.
Men det er ikke fedt at gå rundt med en mistanke om at nogen har puttet noget i hans drink uden at vide om det er sandt eller ej.
Så som de andre siger - skynd jer til vagtlægen. Og I skal altså skynde jer, for f.eks rohypnol (som er det mest kendte date rape drug) forsvinder hurtigt ud af kroppen.
Din mand kan evt. tisse i en skoldet beholder med tætsiddende låg (f.eks en Tupperware beholder eller lignende) allerede nu, så I har en urinprøve der er så frisk som muligt.
Anmeld
Citér