æl, brunt udflåd og blod wtf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. juli 2015

Anonym trådstarter

Jeg har omsider fået styr på min latterlige cyklus, men jeg er lidt frustreret... 

Sidst jeg havde menstruation havde jeg brunt udflåd 3 dage op til og 2 dage efter menstruationen var slut.. Nu i tirsdags på dag 13 fik jeg brunt udflåd igen, i går blev det så meget at jeg var nød til at tage trusseindlæg på >_> og i dag havde jeg så æl og efter vi har haft sex så er jeg begyndt at bløde oveni, ganske lyserødt men stadig..

Kan det virkelig passe at man skal gå 2/3 dele af en cyklus med bind fordi der er brunt udflåd... ? Og kan det være slimhinden der er følsom under æl? Derud over har jeg været utilpas med en smule kvalme og stikken i maven... Er det normalt at man kan have æl på den måde?  

Nå men der må  for at der er et positivt svar om 14 dage 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2015

Anonym trådstarter

3. august 2015

Chellie

Jeg havde et par måneder før jeg blev gravid, hvor jeg havde lidt pletblødning i dagene efter ÆL .. Da vi var i behandling, nævnte jeg det på klinikken, som sagde, at de lige ville tjekke efter som der skulle sidde nogle cyster og gemme sig, for en sikkerheds skyld. Det var der ikke, men det er åbenbart et normalt symptom på cyster, og bør tjekkes hvis man prøver at blive gravid?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.