underlig menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. juli 2015

Malene1994

Hej

Nogle der har erfaringer angående ens mens er underlig .. 

Skulle ha' min i dag, og synes den er underlig .. Den er faktisk ikk startet, har næsten ikk blødt, måske 2 gange, meget lidt i dag.. Men normalt starter det med stærke smerter, og så kommer det ret hurtigt .. Men har ingen smerter overhovedet, og ja har jo stort set ikk blødt .. 

Andre der har prøvet det??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2015

Chellie

Malene1994 skriver:

Hej

Nogle der har erfaringer angående ens mens er underlig .. 

Skulle ha' min i dag, og synes den er underlig .. Den er faktisk ikk startet, har næsten ikk blødt, måske 2 gange, meget lidt i dag.. Men normalt starter det med stærke smerter, og så kommer det ret hurtigt .. Men har ingen smerter overhovedet, og ja har jo stort set ikk blødt .. 

Andre der har prøvet det??

Ja, jeg har været der et par gange, men den kom så efter en ekstra dags tid eller to .. De gange, det er sket, har jeg aldrig kunnet teste positivt .. 

Anmeld Citér

1. august 2015

Malene1994

Chellie skriver:

Ja, jeg har været der et par gange, men den kom så efter en ekstra dags tid eller to .. De gange, det er sket, har jeg aldrig kunnet teste positivt .. 

Altså det eneste der er sket siden i går, er at den er blevet lidt kraftigere, men ingen smerter, hvilke jeg normalt har rigtig mange af .. synes det hele virker lidt underligt .. 

Anmeld Citér

1. august 2015

Chellie

Malene1994 skriver:

Altså det eneste der er sket siden i går, er at den er blevet lidt kraftigere, men ingen smerter, hvilke jeg normalt har rigtig mange af .. synes det hele virker lidt underligt .. 

Underligt, bestemt ja .. Og det kan jo også være at det har en årsag ..  Men min krop kan åbenbart godt lave sådan et nummer, uden der ligger noget i det .. Pænt frustrerende i øvrigt, skulle jeg hilse og sige .. 

Anmeld Citér

1. august 2015

Malene1994

Chellie skriver:

Underligt, bestemt ja .. Og det kan jo også være at det har en årsag ..  Men min krop kan åbenbart godt lave sådan et nummer, uden der ligger noget i det .. Pænt frustrerende i øvrigt, skulle jeg hilse og sige .. 

Tror bare jeg må se tiden an... Kunne tydeligt mærke da jeg havde ægløsning, så ved ikk om det har noget at sige at jeg ingen smerter får nu.. 

Det tror jeg gerne.. Bare første gang i snart 12 år at min krop laver sådan noget .. Fik min første mens da jeg var 9, så den burde jo være på plads

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.