Hej herinde.
noget rodet forløb
d. 10/7 tester jeg meget svagt positiv. (Tror selv jeg er i uge 4+?)
D. 12/7 tester uden tvivl med flot streg
d. 13/7 tester uden tvivl med flottere streg
d. 28/7 tester tydeligt som kontrol streg
d. 30/7 tester -------//----------
d. 29/7 løfter alt for tungt, et par lyse blod dråber og ikke skyggen af mere, ingen smerter eller noget.
31/7 Dog tager jeg på gyn amb. For tjek, men jo selv jeg burde være i uge 7-8 stykker. Scanning viser en gestinationssæk med en klat i den ene side uden blink, dog var kvaliteten ret dårlig. Sygeplejersken var meget pessimistisk og bad mig tænke om abort mulighed, for jeg ku umuligt ha testet i uge 3, så hun mente at graviditeten var stoppet
men fik taget HCG tal bagefter, og blev ringet op 4 timer efter hende, at som antaget var det forhøjet, spørger så indtil det præcisetal og det var over 53XX og blev vildt glad faktisk, men stadig lød hun ikk særlig optimistisk
skal ha taget ny blodprøve på mandag d. 3/8 og ny scanning d. 6/8 og der burde jeg være omkring 7 uger henne og please jeg beder til at der ligger et lille foster og blinker til mig.
Det er min 4. Graviditet og kender min krop og fornemmelser. Har bare aldrig været scannet før uge 7+0, hvilket jeg os ville ha været foruden her.
Jeg husker på ingen måde min sidste menstruatioms første dag
Kan nogen dele erfaringer?
Kram
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér