Hjælp mig, vil en eller flere dele erfaring/viden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. juli 2015

Anonym trådstarter

Hej herinde.

noget rodet forløb  

d. 10/7 tester jeg meget svagt positiv. (Tror selv jeg er i uge 4+?) 

D. 12/7 tester uden tvivl med flot streg

d. 13/7 tester uden tvivl med flottere streg 

d. 28/7 tester tydeligt som kontrol streg

d. 30/7 tester -------//----------

d. 29/7 løfter alt for tungt, et par lyse blod dråber og ikke skyggen af mere, ingen smerter eller noget.  

31/7 Dog tager jeg på gyn amb. For tjek, men jo selv jeg burde være i uge 7-8 stykker. Scanning viser en gestinationssæk med en klat i den  ene side uden blink, dog var kvaliteten ret dårlig. Sygeplejersken var meget pessimistisk og bad mig tænke om abort mulighed, for jeg ku umuligt ha testet i uge 3, så hun mente at graviditeten var stoppet men fik taget HCG tal bagefter, og blev ringet op 4 timer efter hende, at som antaget var det forhøjet, spørger så indtil det præcisetal og det var over 53XX og blev vildt glad faktisk, men stadig lød hun ikk særlig optimistisk skal ha taget ny blodprøve på mandag d. 3/8 og ny scanning d. 6/8 og der burde jeg være omkring 7 uger henne og please jeg beder til at der ligger et lille foster og blinker til mig. 

Det er min 4. Graviditet og kender min krop og fornemmelser. Har bare aldrig været scannet før uge 7+0, hvilket jeg os ville ha været foruden her. 

Jeg husker på ingen måde min sidste menstruatioms første dag  

Kan nogen dele erfaringer? 

Kram

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2015

Chellie

Anonym skriver:

Hej herinde.

noget rodet forløb  

d. 10/7 tester jeg meget svagt positiv. (Tror selv jeg er i uge 4+?) 

D. 12/7 tester uden tvivl med flot streg

d. 13/7 tester uden tvivl med flottere streg 

d. 28/7 tester tydeligt som kontrol streg

d. 30/7 tester -------//----------

d. 29/7 løfter alt for tungt, et par lyse blod dråber og ikke skyggen af mere, ingen smerter eller noget.  

31/7 Dog tager jeg på gyn amb. For tjek, men jo selv jeg burde være i uge 7-8 stykker. Scanning viser en gestinationssæk med en klat i den  ene side uden blink, dog var kvaliteten ret dårlig. Sygeplejersken var meget pessimistisk og bad mig tænke om abort mulighed, for jeg ku umuligt ha testet i uge 3, så hun mente at graviditeten var stoppet men fik taget HCG tal bagefter, og blev ringet op 4 timer efter hende, at som antaget var det forhøjet, spørger så indtil det præcisetal og det var over 53XX og blev vildt glad faktisk, men stadig lød hun ikk særlig optimistisk skal ha taget ny blodprøve på mandag d. 3/8 og ny scanning d. 6/8 og der burde jeg være omkring 7 uger henne og please jeg beder til at der ligger et lille foster og blinker til mig. 

Det er min 4. Graviditet og kender min krop og fornemmelser. Har bare aldrig været scannet før uge 7+0, hvilket jeg os ville ha været foruden her. 

Jeg husker på ingen måde min sidste menstruatioms første dag  

Kan nogen dele erfaringer? 

Kram

Jeg har desværre kun nedslående at dele, og er lidt i tvivl om jeg skal skrive det eller ej, for jeg ville jo hellere kunne give dig håb..

Men da jeg var 5+0 var mit HCG på 6950, og en uge senere, 6+0, var det 22900. Så jeg synes, det lyder som om, dit HCG er meget lavt, medmindre du ikke er så langt henne som du først troede?

Jeg håber sådan, jeg tager fejl, og at din spire selvfølgelig har det fint  

Anmeld Citér

1. august 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Jeg har desværre kun nedslående at dele, og er lidt i tvivl om jeg skal skrive det eller ej, for jeg ville jo hellere kunne give dig håb..

Men da jeg var 5+0 var mit HCG på 6950, og en uge senere, 6+0, var det 22900. Så jeg synes, det lyder som om, dit HCG er meget lavt, medmindre du ikke er så langt henne som du først troede?

Jeg håber sådan, jeg tager fejl, og at din spire selvfølgelig har det fint  

Tak for svar, hvis jeg ser HCG tabellerne som er med Stort interval og forskellige nedre og øvre grænser, så skulle det være ok. 

Har lige taget denne test for 1,5 time siden og må jo sige at stregen er tydligere 

Kan ikk vente til den nye prøve på mandag og hagen er jo netop at jeg ikke ved hvor langt jeg er.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. august 2015

Chellie

Anonym skriver:

Tak for svar, hvis jeg ser HCG tabellerne som er med Stort interval og forskellige nedre og øvre grænser, så skulle det være ok. 

Har lige taget denne test for 1,5 time siden og må jo sige at stregen er tydligere 

Kan ikk vente til den nye prøve på mandag og hagen er jo netop at jeg ikke ved hvor langt jeg er.. 

Det er i hvert fald en rigtig flot test!  Jeg håber, du får et fint resultat i blodprøven på mandag 

Anmeld Citér

2. august 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Det er i hvert fald en rigtig flot test!  Jeg håber, du får et fint resultat i blodprøven på mandag 

Tak skal du have! Det er i morgen og står der zap kl 8!!! Og venter på svar ved 13-14 tiden

det skulle jo helst gerne ligge på 10.-15.000 

Anmeld Citér

3. august 2015

Anonym trådstarter

Ny Update og svar på seneste blodprøve, over 8XXX , og jeg er tilfreds 

sygeplejersken som ringede gjorde selvfølgelig opmærksom på at den ikke var fordoblet, men steget fint. Jeg har tiltagende symptomer og mærker det hele egentlig er ok.! Ikke flere blodprøver og ser frem til scanning på torsdag, hvor jeg ca vil være 6+5 - 7+0 , men os nervøs.! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.