Defekt vare sendt retur - virksomhed svarer ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
1 svar
0 synes godt om
31. juli 2015

Steffecph

Jeg købte D. 18/5 en højtaler som fødselsdagsgave til et familiemedlem, hos en dansk virksomhed via internettet. Jeg sørgede selvfølgelig for at tjekke trustpilot, hvor de har 7,1/10 stjerner. 

Selve handlen var hurtig og jeg modtog pakken dagen efter. Ingen problemer. 

D. 31/5 bliver gaven givet og åbnet med det samme, men hurtigt finder vi ud af at den er defekt - den vil ikke oplade. 

Vi tager kontakt til virksomheden men får intet svar før vi har skrevet flere mails. De afviste først at den kunne være defekt,men efter flere sure mails gik de med til at vi sendte den retur og de Derefter ville beslutte om den skulle ombyttes eller repareres. 

Vi modtager en returlabel og sender varen retur D. 29/6. På track and trace kan jeg se at de har modtaget den D. 30/6. Men vi har intet hørt! De svarer heller ikke på vores mails og jeg er efterhånden ved at være godt træt. Jeg ved at de nu er gået på sommerferie D. 27/7, men vi har skrevet flere mails til dem inden, som der ikke er kommet svar på. Jeg har også prøvet at ringe, men telefonen bliver ikke taget..

Er der nogle herinde der ved hvad mine rettigheder som forbruger er? Og hvad jeg kan stille op? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Det er samme regler som hvis du havde købt i en fysisk butik....

Så hvis du ikke føler dig korrekt behandlet skal du kontakte forbrugerstyrelsen og anmelde dem for ikke at overholde reglerne...

og så sørg for at kigge efter de negative anmeldelser af en virksomhed og tjek hvor mange der har bedømt den for hvis det f.eks. kun er 3-5 stk så er 7 stjerner ikke meget og kunne være deres egne medarbejdere der prøver at oppe populariteten af virksomheden...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.