Jeg købte D. 18/5 en højtaler som fødselsdagsgave til et familiemedlem, hos en dansk virksomhed via internettet. Jeg sørgede selvfølgelig for at tjekke trustpilot, hvor de har 7,1/10 stjerner.
Selve handlen var hurtig og jeg modtog pakken dagen efter. Ingen problemer.
D. 31/5 bliver gaven givet og åbnet med det samme, men hurtigt finder vi ud af at den er defekt - den vil ikke oplade.
Vi tager kontakt til virksomheden men får intet svar før vi har skrevet flere mails. De afviste først at den kunne være defekt,men efter flere sure mails gik de med til at vi sendte den retur og de Derefter ville beslutte om den skulle ombyttes eller repareres.
Vi modtager en returlabel og sender varen retur D. 29/6. På track and trace kan jeg se at de har modtaget den D. 30/6. Men vi har intet hørt! De svarer heller ikke på vores mails og jeg er efterhånden ved at være godt træt. Jeg ved at de nu er gået på sommerferie D. 27/7, men vi har skrevet flere mails til dem inden, som der ikke er kommet svar på. Jeg har også prøvet at ringe, men telefonen bliver ikke taget..
Er der nogle herinde der ved hvad mine rettigheder som forbruger er? Og hvad jeg kan stille op?
Anmeld
Citér