Var I også usikre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. juli 2015

MorTilSnartFire <3

Hej Alle

Jeg er i dag 11+1 og jeg er så bange for, der er noget galt. Jeg har børn i forvejen og måske det er derfor jeg er i tvivl denne gang, men synes jo jeg burde kunne "mærke" et eller andet. Jeg har kvalmen, hovedpinen i ny og næ, underlivs-nag og ømme bryster (Fireboobs, som jeg kalder det- hvor de bliver virkelig varme!)
Men når jeg ligger på ryggen og trykker ned i underlivet, kan jeg ikke mærke en dyt - ikke en kugl, bold eller lign., og det mindes jeg måske bare godt jeg kunne de andre gange, jeg ventede mig.

Er jeg underlig og bare skal tage den med ro og vente til nakkefoldscanningen om 1-2 uger? (Skal til læge på tirsdag (11+6) og derefter får jeg forhåbentlig en hurtig tid på sygehuset. (Min læge har været lukket og derfor først kunne komme til læge på tirsdag)

Hvornår kunne I mærke noget? før eller efter nakkefolden?

Mange knus
TAK på forhånd !

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2015

Babydrøm

MorTilSnartFire <3 skriver:

Hej Alle

Jeg er i dag 11+1 og jeg er så bange for, der er noget galt. Jeg har børn i forvejen og måske det er derfor jeg er i tvivl denne gang, men synes jo jeg burde kunne "mærke" et eller andet. Jeg har kvalmen, hovedpinen i ny og næ, underlivs-nag og ømme bryster (Fireboobs, som jeg kalder det- hvor de bliver virkelig varme!)
Men når jeg ligger på ryggen og trykker ned i underlivet, kan jeg ikke mærke en dyt - ikke en kugl, bold eller lign., og det mindes jeg måske bare godt jeg kunne de andre gange, jeg ventede mig.

Er jeg underlig og bare skal tage den med ro og vente til nakkefoldscanningen om 1-2 uger? (Skal til læge på tirsdag (11+6) og derefter får jeg forhåbentlig en hurtig tid på sygehuset. (Min læge har været lukket og derfor først kunne komme til læge på tirsdag)

Hvornår kunne I mærke noget? før eller efter nakkefolden?

Mange knus
TAK på forhånd !

Jeg er førstegangsgravid, så har jo intet at samligne med, men jeg var også meget usikker og nervøs for om lille blyp, havde det godt, før nf, men den havde det super godt   Jeg er idag 19+6, og skal til MD scanning i morgen, er igen meget nervøs for om alt er som det skal være med lille blyp, men har stadig alle tegn på at alt er som det skal være, så det prøver jeg at berolige mig med  

Dine symptomer tyder jo på at alt er som det skal være

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.