Dåbstøj til dreng.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.131 visninger
9 svar
3 synes godt om
30. juli 2015

Anonym trådstarter

Jeg vil meget gerne se hvad jeres drenge havde på til dåb. Og hvor havde I købt det henne?? Ikke dåbskjole. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg vil meget gerne se hvad jeres drenge havde på til dåb. Og hvor havde I købt det henne?? Ikke dåbskjole. 

Nu har jeg ikke noget billede af min søns dåb, men han havde en hvid bodystock og hvide strømpebukser på under kjolen og når han så havde fået sig en lur blev kjolen skiftet ud med en dragt med brune striber og en giraf på...

Anmeld Citér

30. juli 2015

Masig

Begge vores drenge har haft denne på efter kjolen... den er købt hos babyshower.dk.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. juli 2015

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Begge vores drenge har haft denne på efter kjolen... den er købt hos babyshower.dk.

Super flot! Eg har selv lige kigget rundt og er det den hvor man lyner den i ryggen? Altså er det en hel dragt?

Anmeld Citér

30. juli 2015

Masig

Anonym skriver:

Super flot! Eg har selv lige kigget rundt og er det den hvor man lyner den i ryggen? Altså er det en hel dragt?

Jeps  Den er super smart...

Anmeld Citér

30. juli 2015

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Jeps  Den er super smart...

Nu spørger jeg måske dumt men kan man ikke se at set at det er en "heldragt"? 

Anmeld Citér

31. juli 2015

Masig

Anonym skriver:

Nu spørger jeg måske dumt men kan man ikke se at set at det er en "heldragt"? 

Nej det synes jeg ikke... jo på ryggen, men ikke foran.

Anmeld Citér

31. juli 2015

MorTil4<3

Anonym skriver:

Her er vores dåbs smoking vores drenge blev døbt i  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. september 2015

NBNixen

Masig skriver:

Må man spørge hvor gammel dine drenge var da de blev døbt og hvad størrelse de havde i dåbsættet? . . Vores søn skal nemlig døbes i et sæt i stedet for kjole og han er nemlig kun 2 måneder der og vi kan ikke finde sådan et sæt der kun er 56 i størrelse . . 

Anmeld Citér

13. september 2015

Masig

Må man spørge hvor gammel dine drenge var da de blev døbt og hvad størrelse de havde i dåbsættet? . . Vores søn skal nemlig døbes i et sæt i stedet for kjole og han er nemlig kun 2 måneder der og vi kan ikke finde sådan et sæt der kun er 56 i størrelse . . 

De blev begge døbt dagen før de blev 4 mdr. i str. 68 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.