Smerter 4+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

213 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. juli 2015

Anonym trådstarter

Jeg har lige så lige fundet ud af jeg er gravid... Men jeg syntes jeg har mange mens smerter, og sådan husker jeg ikke det var i min sidste graviditet... Er der andre der har prøvet det? Altså det er til at holde ud, syntes bare det er lidt generende. Men er det normalt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Jeg har lige så lige fundet ud af jeg er gravid... Men jeg syntes jeg har mange mens smerter, og sådan husker jeg ikke det var i min sidste graviditet... Er der andre der har prøvet det? Altså det er til at holde ud, syntes bare det er lidt generende. Men er det normalt? 

Helt normalt, det er fordi de hele udvider sig, bare sjovt du ikke har haft dem i 1 graviditet . Men det er bare alle ledbåndene der giver sig, det kan godt gøre obdt i nogle uger. Tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

30. juli 2015

julielind

I den tid da jeg fandt ud af jeg var gravid, havde jeg også mange menssmerter. Var MEGET oppustet som til mens (bare lidt værre) og så havde jeg smerter i underlivet. Tror det er helt normalt.

Jeg er i hvert fald 24+1 udag

Anmeld Citér

30. juli 2015

DortheL

Anonym skriver:

Jeg havde mens-lignende smerter i min anden graviditet. I min første havde jeg ingen, overhovedet. Fik at vide, at det var ligamentsmerter- altså, ledbåndene der gav sig. 

Stort tillykke :-) 

Anmeld Citér

30. juli 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Helt normalt, det er fordi de hele udvider sig, bare sjovt du ikke har haft dem i 1 graviditet . Men det er bare alle ledbåndene der giver sig, det kan godt gøre obdt i nogle uger. Tillykke med graviditeten 

Det kan også godt være jeg har haft dem første gaviditet, det er bare ikke noget jeg husker..  Tak for svar, dejligt det er normalt.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.