Havde en forfærdelig drøm i nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. september 2009

TbCp

Vi skulle besøge vores vennepar der lige havde mistet deres lille søn.

Vi kommer derned og en pige er inde for at se den døde dreng. Hun kommer løbende skrigende ud fra værelset.

Min storesøster er af en eller anden grund med og hun siger til mig at jeg er NØDT TIL at gå ind og se ham for deres skyld.

Jeg går med moderen derind og der ligger ligesom en hel række af små børnelig. Det er alle sammen drengen, men man ser ham ligesom over flere dage. Til sidst i rækken er der et lagen, moderen løfter lagenet jeg har ikke så meget lyst til at kigge men jeg gør det alligevel. Der ligger en lille dreng som nærmest ser forkullet ud, det er et meget væmmeligt syn.

Vi går ud derinde fra og jeg siger til moderen at det var lidt væmmeligt at se, kan se hun bliver lidt ked af det og jeg tilføjer "Men det ER din søn" - "Ja det ER min søn svarer hun"

....og så vågner jeg

Åh de stakkels mennesker kan slet ikke holde ud at tænke på den smerte de går igennem for tiden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

NaFe

TbCp skriver:

Vi skulle besøge vores vennepar der lige havde mistet deres lille søn.

Vi kommer derned og en pige er inde for at se den døde dreng. Hun kommer løbende skrigende ud fra værelset.

Min storesøster er af en eller anden grund med og hun siger til mig at jeg er NØDT TIL at gå ind og se ham for deres skyld.

Jeg går med moderen derind og der ligger ligesom en hel række af små børnelig. Det er alle sammen drengen, men man ser ham ligesom over flere dage. Til sidst i rækken er der et lagen, moderen løfter lagenet jeg har ikke så meget lyst til at kigge men jeg gør det alligevel. Der ligger en lille dreng som nærmest ser forkullet ud, det er et meget væmmeligt syn.

Vi går ud derinde fra og jeg siger til moderen at det var lidt væmmeligt at se, kan se hun bliver lidt ked af det og jeg tilføjer "Men det ER din søn" - "Ja det ER min søn svarer hun"

....og så vågner jeg

Åh de stakkels mennesker kan slet ikke holde ud at tænke på den smerte de går igennem for tiden!

Uha ja det lyder godt nok ikke som den mest behagelige drøm....

Syntes det utroligt a man kan have sådan nogle "mærkelig" virkelige drømme... Mine er tit meget langt ude, og tænker altid....Hvorfor jeg lige drømmer det når det ingen mening giver...

Anmeld

15. september 2009

oo

du har simpelthen de mest uhyggelige drømme! jeg er alene hjemme og jeg ved bedre end at læse om en af dem, men nu kom jeg til det alligevel

Anmeld

15. september 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

du har simpelthen de mest uhyggelige drømme! jeg er alene hjemme og jeg ved bedre end at læse om en af dem, men nu kom jeg til det alligevel

Jeg har SÅ mange mareridt. Hader det!!!
Nogle perioder kan jeg have 2-3 stk hver nat!

Sådan noget med at tolke dem er jeg ikke så god til, med mindre de er virkelig tydelige.

Måske skal jeg fremover sætte en "WARNING TRINE" på

Anmeld

15. september 2009

oo

TbCp skriver:

Jeg har SÅ mange mareridt. Hader det!!!
Nogle perioder kan jeg have 2-3 stk hver nat!

Sådan noget med at tolke dem er jeg ikke så god til, med mindre de er virkelig tydelige.

Måske skal jeg fremover sætte en "WARNING TRINE" på

yes please  aj, det er allright, men det var godt nok skræmmende!!

Anmeld

15. september 2009

Dictes mor

Åh my god! Først troede jeg det var noget, der var sket virkeligt, til jeg kom et stykke ned, jeg havde ikke lige set så nøje på overskriften. Men puha for en grim drøm. Det er da helt forfærdeligt! Ja både drømmen, men i høj grad den situation, som din veninde befinder sig i lige nu, det er så skrækkeligt!

Anmeld

15. september 2009

TbCp

Majastina skriver:

Åh my god! Først troede jeg det var noget, der var sket virkeligt, til jeg kom et stykke ned, jeg havde ikke lige set så nøje på overskriften. Men puha for en grim drøm. Det er da helt forfærdeligt! Ja både drømmen, men i høj grad den situation, som din veninde befinder sig i lige nu, det er så skrækkeligt!

Nej lige det her var heldigvis bare en drøm.

Men ja de stakkels mennesker går et mareridt igennem lige nu

Anmeld

15. september 2009

anna-jonas

Sikke et grimt mareridt..................puhhh.
Græder su sommetider i søvne?? Jeg led meget af mareridt, før jeg fik børn................jeg kunne ligge og hulke. Det var så hårdt at vågne nogle gange, fordi jeg havde den der stemning i kroppen. Efter jeg har fået ungerne, er jeg vist bare så udmattet at jeg slet ikke drømmer så meget mere..............sjældent mareridt.
Du er en følsom sjæl..............og din underbevidsthed arbejder på højtryk om natten, for at få alting bearbejdet.

Knus Mette

Anmeld

16. september 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Sikke et grimt mareridt..................puhhh.
Græder su sommetider i søvne?? Jeg led meget af mareridt, før jeg fik børn................jeg kunne ligge og hulke. Det var så hårdt at vågne nogle gange, fordi jeg havde den der stemning i kroppen. Efter jeg har fået ungerne, er jeg vist bare så udmattet at jeg slet ikke drømmer så meget mere..............sjældent mareridt.
Du er en følsom sjæl..............og din underbevidsthed arbejder på højtryk om natten, for at få alting bearbejdet.

Knus Mette

Ja jeg græder ofte i søvne, Carsten kan nærmest trøste mig i søvne nu fordi det sker så tit

Anmeld

16. september 2009

Dictes mor

Jeg lider også rigtig meget af dårlige drømme, men jeg håber da at de forsvinder ligesom dine Mette. Det ville ikke være så dårligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.