Tidlig scanning i odense ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.405 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. juli 2015

Anonym trådstarter

Hey. 

I sidste graviditet købte jeg mig til nogle scanninger hos jordemoder.DK og var faktisk rigtig glade for det. 

Men jeg syntes godt nok at 700 kroner er mange penge for en tidlig scanning (særligt når deres kønsscanning kun koster 300) 

Er der andre gode steder i Odense eller på Fyn hvor man kan få en billigere scanning? 

Ellers overvejer jeg nemlig at tage til Kbh. 

Kram. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2015

ErDetSnartNU

Jeg har været ved Mageløs scanningsklinik et par gange og Linda som har det er SÅ sød! Den første scanning koster vist 400 kr og scanninger derefter er der 100 kr rabat ved

Anmeld Citér

29. juli 2015

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Jeg har været ved Mageløs scanningsklinik et par gange og Linda som har det er SÅ sød! Den første scanning koster vist 400 kr og scanninger derefter er der 100 kr rabat ved

Det lyder jo dejligt så. Vil da lige tjekke stedet ud så  

Anmeld Citér

29. juli 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Det lyder jo dejligt så. Vil da lige tjekke stedet ud så  

Har været begge steder i denne graviditet, og har været ap glad for begge to . Mageløs og billigst ved tidlig scanning, jordemoder.dk billig til kønsscanning  

Anmeld Citér

30. juli 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Har været begge steder i denne graviditet, og har været ap glad for begge to . Mageløs og billigst ved tidlig scanning, jordemoder.dk billig til kønsscanning  

Okey. Tak for dit svar  

Vi var også glæde for jordemorden.dk. 

Men syntes nemlig 700 kroner er lige i overkanten

Anmeld Citér

30. juli 2015

hmg86

Anonym skriver:

Hey. 

I sidste graviditet købte jeg mig til nogle scanninger hos jordemoder.DK og var faktisk rigtig glade for det. 

Men jeg syntes godt nok at 700 kroner er mange penge for en tidlig scanning (særligt når deres kønsscanning kun koster 300) 

Er der andre gode steder i Odense eller på Fyn hvor man kan få en billigere scanning? 

Ellers overvejer jeg nemlig at tage til Kbh. 

Kram. 

Jeg var også ved mageløs til tidlig scanning. Hun var rigtig sød, tog sig god tid og forklarede rigtig godt hvad vi så.. en rigtig god oplevelse 

Anmeld Citér

30. juli 2015

Anonym trådstarter

hmg86 skriver:

Jeg var også ved mageløs til tidlig scanning. Hun var rigtig sød, tog sig god tid og forklarede rigtig godt hvad vi så.. en rigtig god oplevelse 

Okey. Jamen jeg tror det bliver dem vi vælger så Tak for dit svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.