Suttesnor "Go eller No go" ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
9 svar
1 synes godt om
29. juli 2015

Awd

Ja hvad siger i?

Jeg er super kreativ og overvejer at gå i gang med at lave suttekæder, men bruger man dem overhovedet mere?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Catering-Cakes skriver:

Ja hvad siger i?

Jeg er super kreativ og overvejer at gå i gang med at lave suttekæder, men bruger man dem overhovedet mere?

Jeg brugte dem en del da min datter var mindre. Men da hun begyndte at bevæge sig rundt på gulvet synes jeg ikke det var så lækkert med en sut der blev trukket efter hende

Anmeld Citér

29. juli 2015

A-1995

Vi købte mange men fik dem aldrig brugt. Vores søn er nu 14 mdr og vi har lige taget en i brug til når vi kører bil, så vi ikke skal holde ind til siden hver gang han smider sutten på gulvet ��

Anmeld Citér

29. juli 2015

modesty

Catering-Cakes skriver:

Ja hvad siger i?

Vi brugte dem rigtig meget da vores søn var lille. 

Anmeld Citér

29. juli 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi brugte det rigtig meget med Thea, når vi var ude og køre. Vh stine

Anmeld Citér

29. juli 2015

Benjamins'mor

Da min datter var 4 mdr sagde min svigermor det var synd for hende fordi den "gjorde ondt". 

Nu er hun knap 22 mdr og vi kunne faktisk godt bruge en, den er altså god på tur. 

Vi var på Sjælland forrige weekend i Bonbonland og hun formåede at smide 2 sutter væk  

Så vil sige GO på tur i hvertfald.

Anmeld Citér

30. juli 2015

Awd

Super fedt at høre at det stadig er noget man bruger, så vil jeg gå i gang 

Anmeld Citér

30. juli 2015

Bissen

Catering-Cakes skriver:

Ja hvad siger i?

Vi bruger den super meget og var helt handicappet da den var væk i to dage! 

Vi bruger den i bilen, klapvognen og på cyklen, da vores datter hele tiden tager sutten ud, putter den i munden, tager den ud.... Hun er 11 mdr og vi kunne ikke klare os uden  

Anmeld Citér

30. juli 2015

AnonymMor

Catering-Cakes skriver:

Ja hvad siger i?

GO 

vi har brugt suttesnor siden min datter blev født og nu er hun snart 2 og bruger den stadig  den er guld værd! Især om natten så hun altid selv kan finde sutten 

Anmeld Citér

30. juli 2015

Sissel

Nu er jeg af den helt klare holdning, at sutter er til når man skal sove!! Ikke til at rende rundt med når man skal lege.

Når det så er sagt, så har vi brugt en suttesnor i bilen, og hun skal sove.. (Altså i bilen) Baby kan nå at spytte sutten væk riiigtig mange gange på sådan en køretur, og så er den nem at finde for enden af snoren

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.